شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : 52499
منبع : خبرگزاری فارس
مدير واحد تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي نماز خبر داد

برگزاري طرح نيك ويژه آشنايي مربيان مهدكودك‌ها با آموزش نماز

قم نيوز : قم نیوز: مدير واحد تبليغ و ارتباطات مركز تخصصي نماز از اجراي اجراي طرح نيك(نماز ياوران كوچك) ويژه مربيان مهدكودك‌ها در سراسر كشور خبر داد.
برگزاري طرح نيك ويژه آشنايي مربيان مهدكودك‌ها با آموزش نماز
برگزاري طرح نيك ويژه آشنايي مربيان مهدكودك‌ها با آموزش نماز
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام اسماعیل ولی‌خانی امروز با اشاره به اجرای طرح نیک(نماز یاوران کوچک) اظهار کرد: این طرح ویژه مربیان مهدکودک‌ها برگزار می‌شود که 8 هزار نفر مدیر و مربی مهدکودک زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: هر مربی مهدکودک این دوره 16 ساعته را در قالب موضوعات نمازشناسی، آشنایی با نیازهای خردسالان، اصول حاکم بر تربیت نمازی، راهکارها و شیوه‌های عملی، آشنایی با آسیب‌های آموزشی و ارزیابی برنامه‌های ترغیب نونهالان به نماز می‌گذرانند.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز از برگزاری طرح نیک از 22 مهر ماه تا 10 آذر ماه امسال خبر داد و افزود: 4 هزار مهدکودک شهری در قالب 200 کارگاه 40 نفری زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

وی عنوان کرد: بحث نماز، نهادینه‌سازی فرهنگ نماز و مباحثی از این قبیل باید از کودکی آغاز شود تا برای تربیت دینی فرزندان زمینه‌سازی شود بنابراین به این نتیجه رسیدیم که در مهدکودک‌ها نیز دوره‌هایی برگزار شود زیرا زمینه برخی از مباحث در بحث تربیت دینی فرزندان و فرهنگ نماز فراهم‌تر است.

ولی‌خانی یادآور شد:‌ دوره مبین ویژه مدیران مدارس و طرح بیان ویژه حوزه علمیه خواهران برگزار شده است و دوره آموزشی مربیان نهضت سوادآموزی نیز در دستور کار بوده و تاکنون با اعزام 40 نفر از اساتید مرکز تخصصی نماز در 19 استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه طرح معراج در قالب تربیت مربی معارف نماز در دستور کار است گفت:‌ این طرح از ابتدای شهریور در استان کرمانشاه و شهرستان مبارکه استان اصفهان آغاز می‌شود.

مدیر واحد تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی نماز یادآور شد: طرح آموزشی ویژه دانشجویان فرهنگیان از دیگر طرح‌ها بود که اردیبهشت ماه امسال برگزار شد که دانشجویانی که فارغ‌التحصیل می‌شدند هر یک 16 ساعت با مباحث نمازی آشنا شدند و شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز را آموختند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci35aw.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما