شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 52533
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم اعلام کرد:

کاشت 4300 اصله درخت از ابتدای سال جاری

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: موضوع بهسازی و توسعه فضای سبز بوستان ولایت در اولویت‌های کاری شهرداری قم قرار گرفته است.
کاشت 4300 اصله درخت از ابتدای سال جاری
کاشت 4300 اصله درخت از ابتدای سال جاری
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه بوستان جنگلی ولایت با عرصه ۲۳۰ هکتار در ورودی شهر قم از سمت تهران و در حاشیه عوارضی قرار دارد اظهار کرد: این بوستان یکی از پتانسیل‌های خوب فضای سبز برای جذب مسافران و خدمت رسانی به زائران شهر کریمه اهل بیت(س) است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای عرصه این بوستان از سال گذشته آغاز شده و همزمان عملیات عمرانی آن شامل جدول گذاری معابر اصلی، لوله گذاری و توسعه شبکه آبیاری زیر فشار، تسطیح و کاشت درخت در قالب چند قرارداد به صورت همزمان انجام می‌شود گفت: با توجه به اهمیت این موضوع برنامه ریزی و پیش بینی بودجه تکمیلی این بوستان در سال ۹۶ نیز انجام شد و ادامه فعالیت پروژه‌ها در دستور کار قرار گرفت به طوری که در چند ماه نخست سال جاری یک هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال آب و ۱۶ هکتار سیستم آبیاری زیر فشار احداث و چهار هزار و ۳۰۰ اصله درخت نیز کاشته شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: با مناسب شدن فصل کاشت و پس از دوره گرما عملیات کاشت ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه رویکرد دراز مدت برای بوستان جنگلی ولایت ایجاد یک بوستان جنگلی با قابلیت تفرجگاهی با کاربری‌های خدماتی رفاهی متنوع است، گفت: این بوستان با قرار گرفتن در حاشیه بزرگراه امیرکبیر و ورودی شهر قم پتانسیل خوبی برای جذب و خدمات رسانی به زائران و مسافران دارد که خوشبختانه اقدامات خوبی برای بهسازی عرصه آن شروع شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchxmnm.23nixdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما