يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۱
کد مطلب : 52553
منبع : مشرق نیوز
تصادف پراید با سمند

«پراید» سمند را واژگون کرد

قم نيوز : قم نیوز: آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودروی سواری سمند به حالت اولیه و انتقال هر دو خودروی سواری به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.
«پراید» سمند را واژگون کرد
«پراید» سمند را واژگون کرد

به گزارش قم نیوز، ساعت 22:35 شب گذشته واژگونی خودروی سمند در خیابان تهرانپارس، خیابان اتحاد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 92 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه اعزام شدند.

عیسی ارضی شلمانی؛ افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند به علت نامعلومی به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر شدت این حادثه خودروی سمند واژگون شده و در وسط خیابان قرار گرفته بود.

وی ادامه داد: رانندگان هر دو خودرو که از ناحیه دست و سر دچار آسیب‌دیدگی شده بودند قبل از رسیدن آتش‌نشانان از وسایل نقلیه خارج شده بودند.

افسر آماده منطقه سه عملیات آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی به محض رسیدن به محل حادثه پس از نصب علائم هشداردهنده در مسیر و قطع جریان برق هر دو خودرو، با استفاده از تجهیزات مخصوص، نشتی بنزین خودرو پراید را رفع کردند و افراد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از بازگرداندن خودروی سواری سمند به حالت اولیه و انتقال هر دو خودروی سواری به حاشیه امن خیابان، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjtiei.uqe8izsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما