شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 5259
با هدف افزایش تجربه و دانش صورت می گیرد؛

استفاده مراکز اورژانس دیگر استان‌ها از تجربه و دانش پرسنل اورژانس 115 قم

قم نيوز : قم نیوز: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در راستای افزایش کمی و کیفی، تجربه و دانش پرسنل و نیروهای امدادی خود را به دیگر استان ها منتقل می کند.
استفاده مراکز اورژانس دیگر استان‌ها از تجربه و دانش پرسنل اورژانس 115 قم
به گزارش قم نیوز، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به عنوان یکی از مجهزترین مراکز اورژانس ۱۱۵ در کشور، تجربیات و داشته‌های خود در زمینه فناوری اطلاعات IT و سیستم اتوماسیون را به سایر مراکز اورژانس ۱۱۵ کشور منتقل می‌کند.

در همین راستا چند نفر از کارشناسان واحدهای مختلف مرکز اورژانس ۱۱۵ کاشان بازدیدی چند ساعته از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم داشتند.

نحوه اخذ ماموریت در سیستم اتوماسیون ۱۱۵، نحوه عملکرد سرورهای پوشش‌دهنده این سیستم، عملکرد سیستم ضبط مکالمات، چگونگی استفاده از سیستم GPS و مکان‌یاب آمبولانس‌ها، سیستم ارسال پیام به مانیتور آمبولانس‌ها و دریافت پاسخ آن ها در دیسپچ، واحد کنترل کیفیت و نحوه عملکرد آن از مواردی بود که این کارشناسان از نزدیک با آنها آشنا شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در راستای افزایش کمی و کیفی ارائه خدمات در چند سال اخیر فعالیت‌های خوبی به انجام رسانیده است که از نتایج اینگونه فعالیت‌ها می‌توان به استفاده مراکز اورژانس ۱۱۵ دیگر استان‌ها از تجربه و دانش پرسنل و نیروهای امدادی این مرکز نام برد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.pqpa2bqiola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما