کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در رده سني زير 12 سال صورت گرفت

انتخاب 48 بازيكن براي اعزام تيم قم به فوتبال نونهالان ايران

خبرگزاری فارس , 30 مرداد 1396 ساعت 15:01

قم نیوز: كميته جوانان و استعداديابي هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم 48 بازيكن را براي اعزام تيم منتخب قم به رقابت‌هاي فوتبال نونهالان قهرماني كشور به اردو دعوت كرد.


به گزارش قم نیوز، دعوت از 48 بازیکن مستعد و آینده‌دار باشگاه‌ها و مدارس فوتبال قم برای حضور در تمرینات انتخابی تیم منتخب رده سنی زیر 12 سال نونهالان استان قم در حالی صورت گرفت که رقابت‌های قهرمانی کشور در انتظار این تیم است.

کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم که تمامی امور مرتبط با فوتبال پایه قم را زیر نظر دارد بازیکنانی از باشگاه‌های هلال‌احمر، فراز، آریا، آبادگران، وحدت، هنگ، سفید زاگرس،  شاهین، هما، پیام، عقاب، پردیسان، یاران، متین دانش، سیاه‌جامگان، سهیل و پارسا را به اردو دعوت کرده است.

از بین 17 باشگاهی که بازیکنان آنها به اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر 12 سال پسران قم دعوت شده‌اند، باشگاه‌های هلال‌احمر، هما و سیاه‌جامگان با پنج بازیکن دارای بیشترین سهمیه هستند و اردوی این تیم از امروز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم آغاز می‌شود.

بر این اساس محمدعباس غلامی، مرتضی محمدی، علی‌اصغر ایمانی، پرهام رئیسی و محمدصادق ضیایی از باشگاه هلال‌احمر، محدپویا هاشمی، علی جعفری و سهیل مهرابی‌فر از تیم فراز و ایمان طاهری‌مطلق، محمدجواد باقری، هادی منصوری و حسین آزاده از آریا دعوت شده‌اند.

محمدرضا احمدی از آبادگران، امیرحسین فولادی و محمدمهدی عطایی از وحدت، محمدامین نوروزی‌خواه، ایمان فاطمی‌دوست و سجاد اردستانی از هنگ، رضا اولاد و محمدمعین عابدی از سفید زاگرس، امیرمحمد خادمی، کمیل علی‌مرادی، محمد محمدی و محمدرضا اسماعیلی از شاهین دیگر دعوت شده‌ها به این اردو هستند.

کمیته جوانان و استعدادیابی هیأت‌‌‌‌‌ فوتبال استان قم ابوالفضل حیدری، محمدصالح همتی، محمدمهدی مرادزاده، محمدمهدی حسنی و امیرحسن زینالی از هما، مانی سروشی‌فرید و مهدی حسین‌زاده از پیام، امیرعلی جعفری، مهدی قنبری و علیرضا رحمانی از عقاب را نیز به این اردو دعوت کرده است.

دیگر دعوت شده‌ها به این اردو نیز امیرمحمد آقامیری و سیدعرفان حسینی از یاران، اشکان زند از متین دانش، مهدی زنجیرانی، محمدجواد سنگ‌تراشان، دلشاد غنی، محمدرضا عباسی و میلاد قنبری سیاه‌جامگان، امیرحسن محمدی، حمیدرضا امیدی و امیرحسین محمودی از سهیل به همراه محمدجواد ابوطالبی، سینا حوائجی و محمدصادق خانی از باشگاه پارسا هستند.

انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52601

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52601/انتخاب-48-بازيكن-براي-اعزام-تيم-قم-فوتبال-نونهالان-ايران

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir