دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 52605
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم خواستار شد:

لزوم تعیین هزینه‌های تامین ایمنی شهر قم جهت برنامه‌ریزی برای آینده

قم نيوز : قم نیوز: معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بر لزوم تعیین دقیق هزینه‌های تامین ایمنی شهر جهت برنامه‌ریزی برای آینده تاکید کرد.
لزوم تعیین هزینه‌های تامین ایمنی شهر قم جهت برنامه‌ریزی برای آینده
لزوم تعیین هزینه‌های تامین ایمنی شهر قم جهت برنامه‌ریزی برای آینده
به گزارش قم نیوز، سیدامیر سامع با تاکید بر اینکه باید هزینه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به طور دقیق مشخص باشد، گفت: این جزئیات به شهرداری کمک می‌کند که بتوانیم برنامه‌ریزی دقیق برای صرفه‌جویی در منابع و جذب سرمایه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیش از 30 میلیارد تومان طی دو سال گذشته برای خرید تجهیزات جدید برای سازمان آتش‌نشانی هزینه شده است، افزود: در یکسال بالغ بر 18 میلیارد تومان نیز هزینه جاری سازمان آتش‌نشانی بوده است.

سامع با بیان اینکه سال گذشته بیش از 35 میلیارد تومان از سوی شهرداری برای سازمان آتش‌نشانی صورت گرفته است، افزود: وجود اطلاعات دقیق از هزینه‌ها و عملکرد به ما کمک می‌کند تا گزارش دقیقی به مدیران استان داده و مشارکت آنها را در توسعه خدمات ایمنی و افزایش تجهیزات آتش‌نشانی جذب کنیم.

وی با اشاره به خدمات رسانی سازمان آتش‌نشانی به شهرک‌های صنعتی قم، بیان کرد: همین که هزینه‌ها به طور دقیق مشخص شود می‌توان در جلسات مشترک با مدیران استان این هزینه‌ها را مطرح کرده و دغدغه‌ای که در این زمینه در خصوص تجهیزات و امکانات وجود دارد با آنها در میان بگذاریم و بتوانیم با همکاری آنها مشکلات را برطرف کنیم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm-nm.23nivdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما