سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 52646
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌‌ تكواندو استان قم خبر داد

جدال تكواندوكاران قم در 3 رده سني پيكارهاي قهرماني و انتخابي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌‌ تكواندو استان قم گفت: روز جمعه سوم شهريور ماه پيكارهاي سه رده سني نوگلان، جوانان و بزرگسالان تكواندو در قم برگزار مي‌شود.
جدال تكواندوكاران قم در 3 رده سني پيكارهاي قهرماني و انتخابي
جدال تكواندوكاران قم در 3 رده سني پيكارهاي قهرماني و انتخابي
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی امروز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته مسابقات هیات تکواندو استان قم، روز جمعه سوم شهریور ماه مسابقات کیوروگی قهرمانی قم در تمام رده‌های کمربند گروه سنی نوگلان کار خود را آغاز می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تکواندوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان استان قم در این روز به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برج‌علی‌زاده قم برای کسب عناوین برتر رده کمربند سبز و آبی به رقابت می‌پردازند و تکواندوکاران رده کمربند قرمز و مشکی در پیکارهای انتخابی به روی شیاپچانگ می‌روند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان قم با بیان اینکه فرصت ثبت‌نام برای حضور در این رقابت‌ها تا آخرین روز مرداد ماه در نظر گرفته شد، اضافه کرد: در مسابقات گروه سنی نوگلان که سومین دوره خود را تجربه می‌کند، تکواندوکاران کمربندهای زرد نیز امکان رقابت دارند.

وی خاطرنشان کرد: سومین جشنواره نوگلان ویژه تکواندوکاران زیر شرایط سنی مجاز با هدف آشنایی این عزیزان با نحوه برگزاری مسابقات و بدون توجه به مفهوم برد و باخت برگزار می‌شود، ضمن اینکه در پایان به تمامی نفرات شرکت کننده حکم و مدال قهرمانی تقدیم خواهد شد.

جمشیدی سپس به شرایط ‌ثبت‌نام اشاره و بیان کرد: حضور تکواندوکاران در رده‌های سنی مجاز همواره مورد تاکید است، رقابت‌های گروه سنی نوگلان ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1387 به بالا برگزار می‌شود و در رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز تکواندوکاران متولد دهم دی‌ماه سال 1379 به پائین مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ثبت‌نام به صورت حضوری نیست و از طریق سامانه انجام می‌شود، اضافه کرد: ارائه اصل کارت بیمه ورزشی سال 96 به همراه یک قطعه عکس، و رضایت‌نامه‌های ولی و مربی تکواندوکاران در زمان وزن‌کشی مسابقات الزامی است.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ تکواندو استان قم در پایان اظهار کرد: در هنگام ثبت‌نام، مشخصات افراد داوطلب باید به صورت کامل درج و فرستاده شود، زیرا در صورت مغایرت مشخصات فرستاده شده با اطلاعات فرد داوطلب در بانک اطلاعات فدراسیون، از ثبت‌نام فرد مورد نظر ممانعت می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcceeqp.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما