کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئيس هیأت‌‌‌‌‌ بوكس استان قم خبر داد

توانايي بوكس قم براي درخشش در سطوح بين‌المللي

بوكس هیأت‌‌‌‌‌ برتر ورزش قم

خبرگزاری فارس , 31 مرداد 1396 ساعت 21:30

قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌‌ بوكس استان قم گفت: روند رو به رشد معقول بوکس قم در دو سال گذشته نشان‌گر این است که در سطح کشور و حتی میادین بین‌المللی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.



به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده امروز اظهار کرد: کسب ۱۳ مدال از میادین کشوری سال 1395 و انتخاب این هیأت‌‌‌‌‌ به عنوان هیأت‌‌‌‌‌ برتر ورزش قم با کسب امتیازات لازم از شاخص رشد در تمامی زمینه‌ها یکی از علائم پیشرفت بوکس در استان قم است.

وی ادامه داد: همچنین کسب دو مدال طلا، دو نشان نقره و یک مدال برنز از رقابت‌های سال 1396 بوکس ایران، انتخاب مربی با سابقه بوکس قم به عنوان مربی تیم ملی جوانان و اعزام تنها داور بوکس قم به عنوان تنها داور ایرانی به مسابقات بوکس بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی از افتخارات تکرار نشدنی بوکس قم در سال جاری به شمار می‌رود.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ بوکس استان قم اضافه کرد: این موفقیت ها حاصل تلاش تمامی مربیان با دانش و دلسوز این رشته در استان قم از رده‌های پایه تا بزرگسالان است، ضمن اینکه کادر اجرایی و مربیان این هیأت‌‌‌‌‌ در دو سال گذشته بدون اختلاف درونی، تنها به فکر پیشرفت بوکس قم بوده‌اند.

وی اضافه کرد: ورزشکارانی که در مسابقات انتخابی بوکس استان قم شرکت نکرده‌اند به هیچ عنوان حق حضور در مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان را نخواهند داشت و برابر آیین‌نامه، اجازه مسابقه به آنها از استان‌های دیگر هم داده نخواهد شد.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه نظم و انضباط، احترام به قانون، رعایت منش پهلوانی و اخلاق باید سرلوحه کار ورزشکاران باشد، تاکید کرد: اساس کار هیأت‌‌‌‌‌ بوکس استان قم در دو سال گذشته شایسته سالاری و استفاده از ورزشکاران بومی بوده و تا زمانی که مسوولیت ریاست این هیأت‌‌‌‌‌ را بر عهده دارد جز این نخواهد بود.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ بوکس استان قم اضافه کرد: از سوی مجموعه هیأت‌‌‌‌‌ بوکس از زحمات ۲۸ ساله حاج احمد ناطق نوری که به حق پدر بوکس ایران نامیده شده است تشکر و قدردانی می‌کنم و برای وی آرزوی سلامتی دارم، قطعا نام و یاد وی همیشه در ورزش ایران جاودان خواهد بود و امیدوارم رئیس جدید فدراسیون بوکس بتواند به شایستگی این ورزش پرطرفدار را به جایگاه اصلی خود برساند.

انتهای پیام/137


کد مطلب: 52647

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52647/توانايي-بوكس-قم-براي-درخشش-سطوح-بين-المللي

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir