سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 52670
منبع : خبرگزاری فارس
در اوزان 57 و 70 كيلوگرم صورت گرفت

دعوت 2 كاراته‌كاي قم براي اعزام به پيكارهاي بين‌المللي

قم نيوز : قم نیوز: دو كاراته‌كاي نوجوان استان قم با پايان رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي كاراته نوجوانان ايران به اردوي اين تيم براي اعزام به مسابقات بين‌المللي دعوت شدند.
دعوت 2 كاراته‌كاي قم براي اعزام به پيكارهاي بين‌المللي
دعوت 2 كاراته‌كاي قم براي اعزام به پيكارهاي بين‌المللي

به گزارش قم نیوز، آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان ایران به منظور شناخت ترکیب نهایی تیم اعزامی به پیکارهای جهانی 2017 در حالی به کار خود پایان داد که پنج کاراته‌کا مجوز حضور در رقابت‌های جهانی را گرفتند.

اما با پایان رقابت نهایی انتخابی تیم ملی کاراته نوجوانان نام دو کاراته‌کای قم در لیست نفرات دعوت شده به اردو قرار گرفت تا در صورت بروز اتفاقی برای کاراته‌کاهای اصلی، شانس اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا را داشته باشند و در غیر این‌صورت راهی رقابت‌های بین‌المللی شوند.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و در پایان این مسابقات حسین خدری کاراته‌کای وزن منهای 57 کیلوگرم و محمدسینا عبدالحسینی کاراته‌کای وزن به اضافه 70 کیلوگرم قم در اردو ماندگار شدند.

در وزن منهای 57 کیلوگرم آخرین انتخابی تیم ملی نوجوانان، علیرضا فرجی از مازندران با کسب پنج برد و یک باخت مسافر تیم اعزامی به رقابت‌های اسپانیا شد اما حسین خدری از استان قم با کسب چهار برد و دو باخت به عنوان نفر دوم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی راه یافت.

این در حالی است که حسین خدری در شانزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی که تیر ماه امسال به میزبانی کشور قزاقستان در شهر آستانه به انجام رسید، در در وزن منهای 57 کیلوگرم بر سکوی سوم قاره کهن ایستاد و نشان برنز آسیا را به ارمغان آورد.

در وزن به اضافه 70 کیلوگرم انتخابی تیم ملی نوجوانان نیز کامران بصیری از مرکزی با کسب چهار برد و دو باخت نفر فیکس این وزن برای سفر به مسابقات جهانی اسپانیا شد اما محمدسینا عبدالحسینی از هیأت‌‌‌‌‌ کاراته استان قم با کسب سه برد و دو باخت به عنوان نفر دوم به اردوی تیم ملی رسید.

عبدالحسینی در حالی به اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان دعوت شد که اوایل مرداد ماه در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران با شکست تمامی حریفان خود موفق به کسب رتبه نخست، مقام قهرمانی و نشان طلا شده بود و یکی از امیدهای کاراته قم برای کسب سهمیه پیکارهای جهانی به شمار می‌رفت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjymei.uqe8azsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما