چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 52686
منبع : خبرگزاری فارس
در بالاترين سطح رقابت‌هاي باشگاهي

حريفان قم در ليگ بيس‌بال ايران مشخص شدند

قم نيوز : قم نیوز: بيس‌باليست‌هاي تيم هیأت‌‌‌‌‌ انجمن‌هاي ورزشي استان قم از شهريور ماه در دوره جديد رقابت‌هاي ليگ بيس‌بال مردان ايران به مصاف حريفان خود مي‌روند.
حريفان قم در ليگ بيس‌بال ايران مشخص شدند
حريفان قم در ليگ بيس‌بال ايران مشخص شدند
به گزارش قم نیوز، بیس‌بال یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت‌‌‌‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم است که در یک دهه اخیر رشته‌ای موفق برای ورزش قم در سطح داخلی و بین‌المللی بوده و ورزشکاران ملی‌پوش زیادی را به بیس‌بال ایران معرفی کرده است.

بیس‌بال علاوه بر مقام‌هایی که از مسابقات لیگ و پیکارهای بیس‌بال قهرمانی کشور نصیب ورزش استان قم کرده، با حضور ملی‌پوشان خود در ترکیب تیم‌های اعزامی ایران به رقابت‌های برون‌مرزی، مدال‌ها و افتخارات متعددی را نیز برای ورزش قم به ارمغان آورده است.

بیس‌بال قم که تقریبا در تمامی دوره‌های برگزار شده لیگ بیس‌بال ایران و مسابقات قهرمانی کشور حضور داشته، مدتی است که با حضور بازیکنان شاخص و بهره‌گیری از مربیان مجرب این رشته تمرینات خود را برای رویارویی با حریفان حاضر در دوره جدید لیگ‌ کشور آْغاز کرده است.

این در شرایطی است که از امسال نحوه برگزاری مسابقات لیگ بیس‌بال کشور متفاوت است، به طوری که لیگ‌های این رشته در قالب دسته‌های اول و دوم برگزار می‌شود و تیم بیس‌بال هیأت‌‌‌‌‌ انجمن‌های ورزشی استان قم در بالاترین سطح این مسابقات با چهار حریف دیگر رقابت خواهد کرد.

رقابت‌های لیگ بیس‌بال همانند دوره‌های قبل به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود و تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم با دو نماینده بوشهر و تیم‌های کرمان و خراسان‌رضوی به رقابت می‌پردازد، در حالی که بازی‌ها از سیزدهم شهریور ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها به شکل مجتمع مسابقه می‌دهند.

میزبانی دیدارهای دور رفت مسابقات این فصل را هیأت‌‌‌‌‌ انجمن‌های ورزشی استان کرمان بر عهده دارد روز سیزدهم شهریور ماه تیم بیس‌بال مردان قم با نادری بوشهر دیدار می‌کند، چهاردهم شهریور به مصاف هیأت‌‌‌‌‌ کرمان می‌رود، پانزدهم شهریور با لیان پارسه بوشهر روبه‌رو می‌شود و شانزدهم شهریور مقابل تیم هیأت‌‌‌‌‌ خراسان‌رضوی قرار می‌گیرد.

در راه کسب آمادگی برای این مسابقات، تیم بیس‌بال هیأت‌‌‌‌‌ انجمن‌های ورزشی قم در دیداری دوستانه و تدارکاتی برابر تهران به میدان رفت و در شرایطی که مدت کوتاهی از تمرینات این تیم می‌گذرد، با حسبا 13 بر هشت حریف خود را شکست داد تا آمادگی خود را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg339n.ak9x74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما