چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 52688
منبع : خبرگزاری فارس
آیت الله نوري همدانی در دیدار استاندار قم تاکید کرد

آیت الله نوري همدانی:مسوولان پیگیر طرح‌های نیمه کاره باشند

لزوم استفاده صحيح از منابع طبيعي براي توسعه كشور
قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید با بيان اينكه مردم بايد از خدمات دولت آگاه باشند گفت: هفته‌ دولت فرصت مناسبي براي معرفي اين خدمات است.
مسوولان پیگیر طرح‌های نیمه کاره باشند/ لزوم استفاده صحيح از منابع طبيعي براي توسعه كشور
مسوولان پیگیر طرح‌های نیمه کاره باشند/ لزوم استفاده صحيح از منابع طبيعي براي توسعه كشور

به گزارش قم نیوز، آیت الله  حسین نوری همدانی در دیدار استاندار قم که در آستانه هفته دولت صورت گرفت، طی سخنانی بر ضرورت تلاش مسوولان برای پیگیری طرح‌های نیمه تمام تاکید کرد.

این مرجع تقلید استفاده صحیح از منابع طبیعی برای توسعه کشور و استان را خواستار شد و گفت: بایستی از همه‌ امکانات موجود در این راستا بهره گرفته شود.

آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به در پیش بودن هفته‌ دولت، ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم در این هفته را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: آگاهی مردم نسبت به این خدمات موجب اعتماد به نظام و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی خواهد شد.

استاندار قم نیز ضمن تسلیت شهادت امام محمدتقی(ع)، گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان استان قم ارائه کرد و به تشریح برنامه‌های هفته‌ دولت پرداخت.

وی با اشاره به تعامل بسیار خوب بین مسوولان استان اضافه کرد: پرداخت بدهی 7 هزار میلیارد ریالی دولت به شهرداری و نیز حل مشکل فرودگاه قم نتیجه‌ این تعامل است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcivqaw.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما