کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برای نخستین بار در قم؛

فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی هم اندیشی می کنند

خبرگزاری رسانيوز , 1 شهريور 1396 ساعت 17:01

قم نیوز: نخستین نشست فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی، دوم و سوم شهریور با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه در قم برگزار می شود.


حجت الاسلام محمد جواد گلزار دبیر نخستین نشست فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور صدها هزار گردشگر خارجی در کشورمان گفت: هم اینک تعداد زیادی از گردشگران خارجی به کشور عزیزمان سفر می کنند و بسیاری از آنان علاقه مند به فرهنگ ایرانی اسلامی می شوند که متاسفانه برنامه منسجمی برای این گروه از گردشگران وجود ندارد.

وی افزود: تعدادی از طلاب زبان دان به صورت خودجوش و بعضا با حمایت برخی از نهادهای حوزوی در مناطق گردشگری مانند شیراز، اصفهان، کاشان و یزد مشغول برنامه فرهنگی برای گردشگران خارجی هستند. اما این افراد به صورت پراکنده فعالیت می کنند.

حجت الاسلام گلزار ادامه داد: بر این اساس نخستین نشست فعالان این عرصه در حوزه علمیه در روزهای دوم و سوم شهریور در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های این نشست گفت: در این نشست برخی از اساتید حوزه و دانشگاه در جلسات کارگاهی به بیان مسائل مختلف خواهند پرداخت و همچنین برگزاری کارگاه های هم افزایی و انتقال تجارب از دیگر برنامه های این گردهمایی است.

دبیر نخستین نشست فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی، گفت: بررسی شبهات پربسامد گردشگران غیر مسلمان، شیوه های پاسخگویی و اقناع مخاطب غیر مسلمان، توصیف و تحلیل آماری از وضعیت گردشگران در ایران و استراتژی تبلیغ توریسم، هنر دینی و ظرفیت های آن در تبلیغ توریسم از جمله موضوعاتی است که در همایش مورد بحث و بررسی کارشناسان حوزوی قرار می گیرد.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 52703

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52703/فعالان-تبلیغ-گردشگران-خارجی-هم-اندیشی-می-کنند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir