چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : 52703
برای نخستین بار در قم؛

فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی هم اندیشی می کنند

قم نيوز : قم نیوز: نخستین نشست فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی، دوم و سوم شهریور با حضور طلاب و فضلای حوزه علمیه در قم برگزار می شود.
فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی هم اندیشی می کنند
فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی هم اندیشی می کنند
حجت الاسلام محمد جواد گلزار دبیر نخستین نشست فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور صدها هزار گردشگر خارجی در کشورمان گفت: هم اینک تعداد زیادی از گردشگران خارجی به کشور عزیزمان سفر می کنند و بسیاری از آنان علاقه مند به فرهنگ ایرانی اسلامی می شوند که متاسفانه برنامه منسجمی برای این گروه از گردشگران وجود ندارد.

وی افزود: تعدادی از طلاب زبان دان به صورت خودجوش و بعضا با حمایت برخی از نهادهای حوزوی در مناطق گردشگری مانند شیراز، اصفهان، کاشان و یزد مشغول برنامه فرهنگی برای گردشگران خارجی هستند. اما این افراد به صورت پراکنده فعالیت می کنند.

حجت الاسلام گلزار ادامه داد: بر این اساس نخستین نشست فعالان این عرصه در حوزه علمیه در روزهای دوم و سوم شهریور در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های این نشست گفت: در این نشست برخی از اساتید حوزه و دانشگاه در جلسات کارگاهی به بیان مسائل مختلف خواهند پرداخت و همچنین برگزاری کارگاه های هم افزایی و انتقال تجارب از دیگر برنامه های این گردهمایی است.

دبیر نخستین نشست فعالان تبلیغ برای گردشگران خارجی، گفت: بررسی شبهات پربسامد گردشگران غیر مسلمان، شیوه های پاسخگویی و اقناع مخاطب غیر مسلمان، توصیف و تحلیل آماری از وضعیت گردشگران در ایران و استراتژی تبلیغ توریسم، هنر دینی و ظرفیت های آن در تبلیغ توریسم از جمله موضوعاتی است که در همایش مورد بحث و بررسی کارشناسان حوزوی قرار می گیرد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgwu9n.ak9xz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما