چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : 52705
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم خبر داد

بهره‌برداري از 204 پروژه ويژه هفته دولت در قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از بهره‌برداري از 204 پروژه ويژه هفته دولت در قم خبر داد.
بهره‌برداري از 204 پروژه ويژه هفته دولت در قم
بهره‌برداري از 204 پروژه ويژه هفته دولت در قم

به گزارش قم نیوز، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ویژه هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد دولتمردان شهید و شهدای مدافع حرم به ویژه محسن حججی اظهار کرد: شهید حججی نشان داد که اسلام به خون‌ها نیاز دارد و به واسطه این خون‌های پاک است که انقلاب تداوم پیدا کرده است.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات و شنیدن اشکالات و ایراداتی است که در مسیر اجرا داریم و باید به انتقادات، پیشنهادات و راه‌حل‌های دلسوزان توجه کنیم و تبیین درست برای آینده داشته باشیم.

وی عنوان کرد: دولت یازدهم توانست با اتکا به مردم و مشی و روش اعتدالی و حمایت‌های رهبری به خوبی این مسیر را طی کند و شرایطی به وجود آورد که اکنون در آن قرار داریم و ادامه این روند باید با این مشی و روش انجام شود.

صادقی با اشاره به اتفاقات و تحولات روی داده طی دولت یازدهم گفت: شاهد رشد 8- درصدی سال‌های 91 و 92 بودیم که با تلاش‌ها این میزان تغییر پیدا کرد. از دیگر اقدامات می‌توان به نرخ تورم 45 درصدی اشاره کرد که به میزان تک رقمی رسیده و این تلاشی است که همه باید با یکدیگر داشته باشند تا جامعه و کشوری مفید رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: توفیق دولت در زمینه به سرانجام رساندن برجام و بسترسازی مناسب در زمینه اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در همه ابعاد بوده است.

استاندار قم با اشاره به برطرف کردن موانع تولید و گردش اقتصاد و اشتغال گفت: در این دو سال اخیر بیش از 2 هزار و 200 واحد پایش و بررسی شده که از این طریق گام‌هایی برای افزایش فعالیت بیش از 150 واحد برداشته شده و در ریل تولید و اشتغال قرار گرفته‌اند و حدود 220 میلیارد تومان برای آنها گردش مالی تعیین شده که در زمینه رشد اقتصادی در استان مؤثر بود.

وی از افتتاح 204 پروژه با هزینه بالغ بر 451 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و افزود: هزار و 526 پروژه برای چهار ساله دولت یازدهم بوده که بالغ بر هزار و 309 میلیارد تومان هزینه در برداشته است.

صادقی با اشاره به فرودگاه قم گفت: دستگاه قضایی کمک مؤثری در زمینه برطرف کردن موانع سر راه ادامه کار فرودگاه داشته است و حکم قضایی صادر شده در این زمینه بسیار تأثیرگذار بود. اکنون در زمینه ادامه احداث فرودگاه تمهیداتی صورت گرفته و کارگروه تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات هفتگی کارگروه پیگیری می‌شود و به طور کامل و جزئی این موضوع دنبال خواهد شد تا با انتخاب سرمایه‌گذار جدید در زمینه تکمیل فرودگاه گام‌های اساسی برداشته شود.

استاندار قم با اشاره به مجوز واحد بازیافت سرب در شهرک شکوهیه گفت: اگر خارج از تأیید محیط زیست باشد در این زمینه مخالف هستیم اکنون در تب و تاب این مسئله هستیم هنوز کامل نشده است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdciwyaw.t1aru2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما