چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 52709
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

انتخاب شناگر جوان قم براي اعزام به بازي‌هاي پاراآسيايي 2017

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از انتخاب شناگر قم براي حضور در اردوي تيم اعزامي به بازي‌هاي 2017 پاراآسيايي جوانان خبر داد.
انتخاب شناگر جوان قم براي اعزام به بازي‌هاي پاراآسيايي 2017
انتخاب شناگر جوان قم براي اعزام به بازي‌هاي پاراآسيايي 2017
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی 2013 مالزی که دو نماینده قم در رشته‌های بسکتبال با ویلچر و والیبال نشسته به میدان رفته و موفق به کسب مقام قهرمانی همراه با تیم‌های ملی کشورمان شدند، بازی‌های پاراآسیایی 2017 نیز فرصت نمایش استعداد دیگر ورزشکاران قم است.

وی با بیان اینکه بازی‌های پاراآسیایی 2017 به میزبانی کشور امارات و در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: به همین منظور تیم‌های رشته‌های مختلف ورزشی معلولین در رده سنی جوانان برنامه‌های خود را برای حضور موفق در این رقابت‌ها آغاز کرده‌اند.

رئیس هیأت‌‌‌‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: انجمن شنا فدراسیون نیز از بهترین‌های شنای معلولین برای تشکیل اردوی تیم ملی جوانان دعوت کرده و خوشبختانه سیدمحمدطاها هاشمی‌قمی نیز به نمایندگی از استان قم در اردوی این تیم حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: انجمن شنا با هدف ایجاد پشتوانه برای تقویت تیم ملی بزرگسالان اقدام به برنامه‌ریزی برای تشکیل اردوی استعدادیابی ویژه رده سنی 12 تا 18 سال شنا معلولین کرده است و برای همین منظور از شناگران مستعد مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشگاهی ایران در سال قبل همراه با نفراتی که از جشنواره مهر رضوی استعدادیابی شدند، دعوت به عمل آورده است.

پیروزمنش افزود: علاوه بر استعدادیابی و ایجاد پشتوانه برای تیم‌ ملی بزرگسالان، از بین نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان، بازیکنان شاخص برای عضویت در ترکیب تیم اعزامی ایران به بازی‌های 2017 پاراآسیایی جوانان انتخاب خواهند شد، ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کشور زیر نظرIPC  نیز یکی دیگر از ملاک‌های انتخاب ملی‌پوشان است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی شنا جوانان با حضور 22 شناگر از 10 استان در روزهای چهاردهم تا هجدهم شهریور ماه در کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین برگزار می‌شود، افزود: سیدمحمدطاها هاشمی‌قمی به نمایندگی از قم همراه با ملی‌پوشانی از استان‌های گیلان، تهران، مرکزی، آذربایجان شرقی، خراسان‌رضوی، کرمان، زنجان، البرز، فارس و خوزستان در این اردو حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccomqp.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما