کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري قم خبر داد

سفر وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به قم

خبرگزاری فارس , 1 شهريور 1396 ساعت 18:45

قم نیوز: مديركل روابط عمومي و امور بين‌الملل استانداري قم از سفر وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در اواخر هفته آينده به قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدرضا علیزاده طباطبایی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: مراسم خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) با حضور استاندار و اعضای شورای اداری ساعت هفت روز پنجشنبه دوم شهریور برگزار می‌شود و سپس ساعت 9 در گلزار شهدا برای تجدید عهد و پیمان با آرمان شهدا حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار قم به همراه معاونان بعد از ظهر پنجشنبه با خانواده شهدای کارمند دیدار می‌کنند. همچنین استاندار قم روز جمعه پیش از خطبه‌های نماز جمعه به ایراد سخنرانی می‌پردازد و بعد از ظهر جمعه در یکی از مساجد برای گفت‌وگو با مردم حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با بیان اینکه استاندار قم در طول هفته آینده بر اساس برنامه‌ریزی در بخش‌های استان حضور پیدا می‌کند گفت: استاندار در مرکز بخش و روستاها به افتتاح پروژه‌های پیش‌بینی شده می‌پردازد این پروژه‌ها شامل زمینه‌هایی مانند نوسازی و توسعه مدارس، آب و فاضلاب، کشاورزی، صنعتی و حمل و نقل و دانشگاه علوم پزشکی است.

وی از سفر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اواخر هفته آینده به قم خبر داد و افزود: بر اساس ابلاغیه از سوی هیأت دولت هر یک از وزرا در یکی از استان‌ها حضور پیدا می‌کنند و گزارش عملکرد دولت یازدهم و برنامه‌های دولت دوازدهم را برای مردم تشریح می‌کنند بر همین اساس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قم سفر می‌کند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست خبری از جمله برنامه‌های حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که خبرنگاران در این نشست می‌توانند مباحث تخصصی و شغلی را با وزیر مطرح کنند و پیگیر مطالبات باشند.

وی عنوان کرد: «تدبیر و امید برای تولید و اشتغال» به عنوان شعار هفته دولت امسال با توجه به فرمایشات رهبری در زمینه نامگذاری سال تعیین شده تا اقداماتی در این زمینه انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم عنوان کرد: استاندار قم امشب ساعت21:30 در برنامه تلویزیونی شبکه نور به ارائه گزارش عملکرد می‌پردازد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52717

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52717/سفر-وزير-فرهنگ-ارشاد-اسلامي-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir