پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 52723
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس شورای شهر قم:

مدیران شهر در مسیر تحقق برنامه‌های اعلام شده به شورا حرکت کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای شهر قم با تاکید بر اینکه امیدواریم مدیران شهری در قالب عمل به برنامه‌های اعلام شده حرکت کنند گفت: امیدواریم این برنامه‌ها اجرایی شده و رضایت عمومی جلب شده و خشنودی خداوند را نیز شاهد باشیم.
مدیران شهر در مسیر تحقق برنامه‌های اعلام شده به شورا حرکت کنند
مدیران شهر در مسیر تحقق برنامه‌های اعلام شده به شورا حرکت کنند

به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی ظهر امروز در دومین جلسه رسمی و علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم که با حضور سیدمرتضی سقائیان‌نژاد و اعضای دوره پنجم شورا در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم در دوره پنجم برای انتخاب هیات رئیسه گفت: در این جلسه که در فرمانداری تشکیل شد اعضای هیات رئیسه شامل رئیس، نایب رئیس، منشی اول و دوم و سخنگو مشخص شدند.

جلالی با اشاره به ضرورت انتخاب شهردار توسط شورای اسلامی شهر خاطرنشان کرد: پس از این جلسه دومین نشست با هدف انتخاب شهردار براساس قانون و وظایف محول شده به شورای شهر برگزار شده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به فرآیندهای طی شده برای انتخاب شهردار قم اظهار کرد: با بررسی‌هایی که صورت گرفت گزینه شهرداری قم از سوی شورای شهر آقای سقائیان‌نژاد است که در این جلسه رای‌گیری برای رسمیت‌یافتن تصدی وی بر جایگاه شهرداری صورت می‌گیرد.

رئیس دوره پنجم شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه امیدواریم مدیران شهری در قالب عمل به برنامه‌های اعلام شده حرکت کنند گفت: امیدواریم این برنامه‌ها اجرایی شده و رضایت عمومی جلب شده و خشنودی خداوند را نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcipyaw.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما