پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : 52726
منبع : خبرگزاری فارس
به دلیل پخش زنده صورت گرفت

تغییر روز برگزاری مسابقه هیأت‌‌‌‌‌ قم و فرش‌آراء مشهد

جدال قمی‌ها با مشهدی‌ها عصر دوم شهریور
قم نيوز : قم نیوز: دیدار تیم‌های فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ قم و فرش‌آراء مشهد در هفته نهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقایسه با سایر بازی‌ها یک روز زودتر برگزار می‌شود.
تغییر روز برگزاری مسابقه هیأت‌‌‌‌‌ قم و فرش‌آراء مشهد / جدال قمی‌ها با مشهدی‌ها عصر دوم شهریور
تغییر روز برگزاری مسابقه هیأت‌‌‌‌‌ قم و فرش‌آراء مشهد / جدال قمی‌ها با مشهدی‌ها عصر دوم شهریور
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ قم قصد دارد در هفته نهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک بازی خانگی حساس برابر یکی از تیم‌های مطرح و با سابقه لیگ یعنی فرش‌آراء مشهد انجام بدهد.

شاگردان ثانی‏، شمس و قاسمی که در بازی‌های خانگی قبل مقابل تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، تاسیسات دریایی تهران و همشهری خود آتلیه‌طهران قم شکست خورده و با تیم شهرداری ساوه به تساوی رسیده‌اند، اکنون آماده انجام پنجمین بازی خانگی خود برابر تیم فرش‌آراء مشهد هستند.

با توجه به میزان بالای علاقمندی مردم قم به رشته فوتسال و طرفداری قابل توجه از نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، علاوه بر اینکه تمهیداتی برای حضور پرشور تماشاگران قمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی حیدریان قم صورت می‌گیرد، بازی‌های دو نماینده قم به صورت زنده از شبکه استانی برای دوست‌داران این رشته ورزشی نیز پخش می‌شود.

دیدار تیم‌های فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ قم و فرش‌آراء مشهد طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال ایران قرار بود همزمان با سایر بازی‌های هفته نهم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور ماه برگزار شود.

اما روز برگزاری این بازی توسط کمیته فوتسالبه دلیل پخش زنده تغییر کرد و بدین‌ترتیب تیم‌های فوتسال هیأت‌‌‌‌‌ قم و فرش‌آراء مشهد راس ساعت 18 روز پنجشنبه دوم شهریور در حضور قمی‌های علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم به میدان خواهند رفت.

این در حالی است که فوتسالیست‌های تیم هیأت‌‌‌‌‌ قم در تلاش برای جبران نتایج ضعیف خود در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته در خانه خود برابر تیم بالای جدولی فرش‌آراء مشهد می‌روند و امیدوارند که با حمایت تماشاگران خود از این بازی با دست پر خارج شوند.

فوتسالیست‌های هیأت‌‌‌‌‌ قم در این فصل تا پایان هفته هشتم در هیچ مسابقه‌ای پیروز میدان نبوده‌اند، به همین دلیل این تیم در حال حاضر با کسب تنها دو امتیاز از هشت مسابقه قبلی خود در انتهای جدول رده‌بندی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران جای گرفته است.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdcb0zbs.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما