پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 52727
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم:

پلیس فضای سبز شهر قم 2 برابر می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم گفت: نظارت همه جانبه شامل زیباسازی، نظافت و فروش بر دکه‌های بوستان‌های شهر انجام می‌شود.
پلیس فضای سبز شهر قم 2 برابر می‌شود
پلیس فضای سبز شهر قم 2 برابر می‌شود
به گزارش قم نیوز، پیام جوادیان با بیان اینکه پلیس فضای سبز علاوه بر این که مانع قطع یا از بین بردن اشجار، هرس‌های غیراصولی، تخریب باغچه‌ها و هدر رفت آب در بوستان‌ها می‌شوند در یک طرح جدید، بر دکه‌های داخل بوستان‌ها هم نظارت خواهد داشت اظهار کرد: نظافت اطراف و داخل دکه و زیباسازی و رنگ آمیزی دکه‌ها بر عهده پلیس فضای سبز گذاشته شده تا از فروش اجناس خارجی، قاچاق، غیراستاندارد و تاریخ گذشته در دکه‌ها جلوگیری کنند.

وی گفت: در صورت رعایت نکردن مقررات از سوی صاحبان دکه‌های بوستان‌های شهر، اجناس آنان جمع آوری و تذکر کتبی صادر و در صورت تکرار مجدد بهره بردار جریمه و قرارد داد آن لغو می‌شود.

جوادیان با تاکید بر اینکه بر فروش انواع دخانیات مانند سیگار، قلیان و تنباکو نیز نظارت می‌شود خاطرنشان کرد: حتی استعمال این مواد داخل دکه به دلیل اثر آن بر مواد خوراکی که موجب نارضایتی مشتریان می‌شود ممنوع است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه بر دکه دارانی که بهره بردار سازمان میادین هستند و در معابر بوستان‌ها واقع شدند نیز نظارت می‌شود اظهار کرد: تمام مباحثی که برای دکه‌های زیر نظر سازمان پارک‌ها وفضای سبز در نظر گرفته شده بر آن‌ها هم اعمال خواهد شد.

وی اظهار کرد: همشهریان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهره برداران موضوع را با سامانه 137 شهرداری قم درمیان بگذارند.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmmqp.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما