کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم:

دستگاه‌ها از فرصت هفته دولت استفاده کامل داشته باشند

خبرگزاری فارس , 2 شهريور 1396 ساعت 16:15

قم نیوز: استاندار قم از هفته دولت به عنوان فرصتی برای انعکاس و ارائه گزارش عملکردها یاد کرد و گفت: ارائه گزارش و عملکردها سبب دلگرمی و در نتیجه افزایش رضایت مردم می‌شود.



به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی امروز در آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) که به مناسبت هفته دولت در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی در هفته دولت باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: شهدا الگوهای مناسبی برای جامعه هستند که الگوبرداری از آنها می‌تواند سبب پیشبرد جامعه به سمت اهداف مورد نظر شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم در مراحل مختلف با دولت همراه هستند، افزود: در دولت دوازدهم در راستای اهداف مورد نظر نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی(ره) تلاش‌های لازم انجام می‌شود تا بتوانیم در این مسیر به موفقیت مورد نظر برسیم.

استاندار قم از هفته دولت به عنوان فرصتی برای انعکاس و ارائه گزارش عملکردها یاد کرد و گفت: ارائه گزارش و عملکردها سبب دلگرمی و در نتیجه افزایش رضایت مردم می‌شود به همین علت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف باید نسبت به استفاده از فرصت این هفته اهتمام جدی داشته باشند.

وی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان و مدیران برای خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: فعالیت در شهر قم افتخاری است که اکنون قسمت این افراد شده است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 52737

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/52737/دستگاه-ها-فرصت-هفته-دولت-استفاده-کامل-داشته-باشند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir