پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 52738
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌‌‌‌‌ تيراندازي استان قم خبر داد

آماده‌سازي تيم تيراندازي قم با حضور مربي تيم ملي

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌‌‌‌‌ تيراندازي استان قم از آغاز آماده‌سازي تيم تيراندازي قم براي حضور در مسابقات تيراندازي قهرماني كشور با حضور مربي تيم ملي خبر داد.
آماده‌سازي تيم تيراندازي قم با حضور مربي تيم ملي
آماده‌سازي تيم تيراندازي قم با حضور مربي تيم ملي

به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: تمرینات تیم هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی قم با حضور محمد رضایی مربی تیم ملی تفنگ بادی ایران به میزبانی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم آغاز شده است.

وی ادامه داد: در نخستین جلسه تمرینی این تیم همچنین با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان و محمود جعفرغفار مربی تیم قم در مسابقات لیگ، پیرامون مسائل مختلف تیراندازی قم بحث و تبادل نظر شد و در مورد آینده تیراندازی استان قم و برنامه‌های پیش‌رو با نظر این عزیزان تصمیمات خوبی گرفته شد.

متقیان‌نژاد سپس به آغاز ثبت‌نام برای انجام تست اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان خبر داد و افزود: با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی فدراسیون تیراندازی، مسابقات قهرمانی کشور در روزهای دوازدهم تا چهاردهم شهریور ماه ویژه رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها در هر دو بخش دختران و پسران برنامه‌ریزی شده و برای همین منظور هیأت تیراندازی استان قم انتخاب نفرات مورد نظر برای عضویت در تیم اعزامی به این رقابت‌ها را از بین متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالا انجام می‌دهد.

دبیر هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی استان قم با بیان اینکه ثبت‌نام از علاقمندان این رده سنی انجام پذیرفته، ابراز کرد: مسابقات تیراندازی قهرمانی نوجوانان کشور در هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی برگزار می‌شود و بعد از پایان ثبت‌نام، از افراد شرکت کننده تست‌گیری شده و نفرات برتر برای این اعزام انتخاب خواهند شد.

وی در ادامه به حضور تیم‌های مردان و بانوان قم در مسابقات فصل جدید لیگ‌های تیراندازی ایران اشاره و عنوان کرد: تیم مردان قم بعد از درخشش در لیگ دسته اول سال 1395، امسال در لیگ برتر کشور به میدان می‌رود و تیم بانوان هیأت‌‌‌‌‌ تیراندازی قم نیز در لیگ دسته اول زنان حضور می‌یابد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcevf8n.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما