جمعه ۳ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 52772
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ كشتي استان قم خبر داد

رقابت كشتي‌گيران قم در انتخابي كشتي آزاد بسيج

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ كشتي استان قم از برگزاري پيكارهاي انتخابي كشتي آزاد رده سني جوانان قم و مسابقات گزينشي تيم بسيج خبر داد.
رقابت كشتي‌گيران قم در انتخابي كشتي آزاد بسيج
رقابت كشتي‌گيران قم در انتخابي كشتي آزاد بسيج
به گزارش قم نیوز، علی جانقلی امروز اظهار کرد: مسابقات انتخابی تیم کشتی آزاد بسیج قم و تیم کشتی رده سنی جوانان قم با عنوان گرامیداشت شهدای گرانقدر مدافع حرم برگزار می‌شود و کشتی‌گیران شرکت کننده در هشت وزن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی با اشاره به محدودیت‌های سنی در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان در این رقابت‌ها، بیان کرد: کشتی‌گیران متولد یازدهم دی‌ماه سال 1376 تا دهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به حضور در این پیکارها هستند و متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1379 تا دهم دی‌ماه سال 1380 که یک‌سال کوچک‌تر هستند نیز با رضایت‌نامه ولی و گواهی پزشکی امکان حضور در این مسابقات را دارند.

دبیر هیأت‌ کشتی استان قم با اشاره به اوزان این رقابت‌ها، بیان کرد: آزادکاران بسیجی و کشتی‌گیران جوان قم در اوزان 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم با یکدیگر پیکار می‌کنند، ضمن اینکه وزن‌کشی با یک کیلوگرم ارفاق وزن انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وزن‌کشی این رقابت‌ها با حضور کشتی‌گیران شرکت کننده در خانه کشتی انجام می‌شود و آزادکاران و جوانان شرکت کنندگان در این رقابت‌ها روز جمعه سوم شهریور ماه در همین سالن واقع در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم به روی تشک می‌روند.

جانقلی با بیان اینکه در هنگام وزن‌کشی ارائه شناسنامه عکس‌دار، کارت بسیج عادی یا فعال،کارت بیمه معتبر سال ۹۶، شماره ملی کشتی و معرفی نامه از باشگاه الزامی است، ابراز کرد: جلسه هماهنگی کادر اجرایی هیأت کشتی با داوران قضاوت کننده در این رقابت‌ها نیز امروز برگزار شد.

وی در پایان اظهار کرد: برترین‌های مسابقات کشتی انتخابی رده سنی جوانان قم و تیم بسیج در پایان این پیکارها به اردوی آماده‌سازی برای اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور دعوت خواهند شد تا در اوزان مختلف با حریفان شرکت کننده از دیگر استان‌ها به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccimqp.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما