شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 52806
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک قم :

فاز دوم ممیزی املاک منطقه یک قم آغاز شد

قم نيوز : قم نیوز: مهدی اصفهانیان مقدم از آغاز فاز دوم ممیزی املاک در محله های سطح منطقه یک قم خبر داد.
فاز دوم ممیزی املاک منطقه یک قم آغاز شد
فاز دوم ممیزی املاک منطقه یک قم آغاز شد
به گزارش قم نیوز،شهردار منطقه یک با بیان اینکه طرح ممیزی املاک جزء امور اساسی و زیربنایی در مدیریت شهری است، گفت: از مزایای اجرای این طرح می توان به ایجاد بستر مناسب در تسریع و تسهیل امور شهرداری، ثبت و نگهداری سوابق املاک، معابر و مشاغل در سیستم، امکان تهیه نمودار های آماری مختلف، جستجوی املاک مالک مورد نظر و جانمایی موقعیت آن ها بر روی نقشه اعم از خصوصی و دولتی، دسترسی آسان به اطلاعات به روز از وضعیت موجود تمامی املاک ،معابر و مشاغل در سطح شهر، صدور و توزیع به موقع فیش های نوسازی در راستای درآمدهای پایدار و .... نام برد.

وی افزود: در فاز نخست ممیزی املاک ، محله های 1 ، 2 ، 3  و 7 ممیزی شده و هم اکنون محله های 6، 8 و 9 در این طرح قرار دارند.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: برنامه ریزی برای توسعه شهرها و توزیع و توسعه عادلانه خدمات شهری به امری تخصصی و پیچیده تبدیل شده است که بر مبنای اطلاعاتی وسیع و همه جانبه قابلیت اجرا دارد و در عصر حاضر مدیریت امور شهرها از نظر وسعت و کثرت جمعیت بدون دسترسی سریع به منابع اطلاعاتی دقیق و صحیح امکان پذیر نیست.

اصفهانیان مقدم از همکاری شهروندان در اجرای این طرح تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت: همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای پروژه های شهری یکی از ارکان رشد و توسعه هر شهر بوده و امیدواریم با این روحیه مجموعه مدیریت شهری را برای رسیدن به آرمان شهری مطلوب و در خور شان ساکنین، مجاورین و زائرین شهر کریمه اهل بیت(س) یاری نمایند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaianm.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما