شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : 52812
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هيأت فوتبال استان قم خبر داد

معارفه اسپانسر جديد صبا در استانداري قم

ثبت قرارداد افاضلي در هيات فوتبال قم
قم نيوز : قم نیوز: رئيس هيأت فوتبال استان قم گفت: واگذاري مديريت اجرايي تيم فوتبال بزرگسالان صباي قم به اسپانسر جديد اين تيم امروز در جلسه‌اي با حضور استاندار قم قطعي شد.
معارفه اسپانسر جديد صبا در استانداري قم / ثبت قرارداد افاضلي در هيات فوتبال قم
معارفه اسپانسر جديد صبا در استانداري قم / ثبت قرارداد افاضلي در هيات فوتبال قم

به گزارش قم نیوز، کریم بهرامی اظهار کرد: پیرو مذاکرات قبلی و قراردادی که پیش از این به منظور واگذاری مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبای قم به شرکت سیوان‌بنای پرشین منعقد شده بود، جلسه معارفه شاهین گل‌افروز به عنوان بهره‌بردار و مدیر اجرایی تیم صبا در فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز با حضور نمایندگان استاندار آقایان سیدعلی زاهدی، محمدرضا کشوری‌فرد و حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم با حضور استاندار قم برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه در حضور مهندس سیدمهدی صادقی استاندار قم به عنوان رئیس مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی صبا، قرارداد واگذاری مدیریت اجرایی تیم فوتبال بزرگسالان صبا به شاهین گل‌افروز مدیرعامل شرکت سیوان‌بنای پرشین نهایی شد و از این پس به مدت یک فصل، تیم صبای قم با حمایت مالی این شرکت در لیگ آزادگان به میدان می‌رود.

رئیس هیات فوتبال استان قم اضافه کرد: بعد از جلسه استانداری، در اداره کل ورزش و جوانان نیز جلسه‌ای تشکیل شد و قراداد مذکور به امضاء طرفین رسید و امیدواریم در راستای اهداف پیش‌بینی شده که همانا خدمت به فوتبال قم است، این توافق منشاء خیر باشد.

وی در پایان از ثبت قرارداد هومن افاضلی سرمربی جدید صبای قم در هیات فوتبال استان قم خبر داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchi6nm.23nizdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما