شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 52823
منبع : خبرگزاری فارس
به همت مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا قم؛

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم به همت مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا قم برگزار شد.
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، در این مراسم سرهنگ گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابی طالب(ع) قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: شهدای مدافع حرم طبق فرموده مقام معظم رهبری اجر دو شهید را دارند چرا که اگر این عزیزان نبودند امروز باید در داخل کشور و در شهرهای ایران با دشمن می‌جنگیدیم.

وی بیان کرد: امنیت امروز ما مدیون شهداست و به برکت این اقدامات و پیروزی‌های جبهه مقامت، فتنه داعش در حال از بین رفتن است.

فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: دشمنان به دنبال تشکیل جنگ نیابتی بودند که با دیوار مستحکم جبهه مقاومت مواجه شدند و این روحیه ایثار و شهادت تمام توطئه‌های آنها را از بین برد.

گنجعلی به شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام با شهادت خود انقلابی در دل مردم دنیا ایجاد کرد و این شهید والامقام ره صدساله را یک شبه طی کرد.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، نیز در این مراسم گفت: دشمنان مدرن‌ترین موضوعات را برای ایجاد اختلاف و ضربه زدن به اسلام به کار می‌بندند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما موفق نخواهند شد.

وی افزود: فتنه داعش که یک جنگ عقیدتی به شمار می‌رود در حقیقت به این خاطر بود که بتوانند با شیعیان و بیداری اسلامی مقابله کنند، اما نه تنها موفق نشده، بلکه این اقدام آنها موجب اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان و شیعیان شد و بیداری اسلامی که برگرفته از نظام اسلامی است روز به روز گسترش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه گفت: به برکت راهی که امام راحل برای ما ترسیم کرده‌اند، امروزه این فرهنگ با وجود همه دسیسه‌های دشمن افزایش یافته و دشمنان را مایوس کرده است.

ایرانی‌خواه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: این شهدای والا مقام از همه لذت‌های دنیوی خود گذشتند و با حضور در جبهه مقاومت، در دفاع از ارزش‌های اسلامی گام برداشتند که برای همگان الگو به شمار می‌روند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjtoei.uqe88zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما