يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 52864
منبع : خبرگزاری فارس
مربی باشگاه شهید زین‌الدین قم خبر داد

شروع قدرتمند کاتاروهای شهید زین‌الدین قم در لیگ‌های کشور

قم نيوز : قم نیوز: مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین استان قم از شروع قدرتمند کاتاروهای این باشگاه در فصل جدید مسابقات لیگ‌های کاتای ایران خبر داد.
شروع قدرتمند کاتاروهای شهید زین‌الدین قم در لیگ‌های کشور
شروع قدرتمند کاتاروهای شهید زین‌الدین قم در لیگ‌های کشور

به گزارش قم نیوز، علی سلطانی امروز اظهار کرد: هفته نخست از دوره جدید مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در بخش کاتا به میزبانی سالن شهید کبکانیان به انجام رسید و کاتاروهای شرکت کننده در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان و ترکیبی نوجوانان و جوانان بخش کاتا با یکدیگر رقابت کردند.

وی با اشاره به درخشش کاتاروهای عضو تیم‌های اعزامی باشگاه شهید زین‌الدین قم، ابراز کرد: در لیگ کاتا خردسالان ایران تیم شهید زین‌الدین قم متشکل از محمدجواد هدیه‌لو، سجاد دهقانی، سینا دهقانی و حسین روشناس در گروه خود برابر تیم‌های کارن (ب) قم و فروشگاه بزرگ میرشجاعی با نتیجه مشابه ۱۱ بر صفر پیروز شد و مشترکا با تیم آکادمی نوری در مکان نخست جدول ‌رده‌بندی ایستاد .

مربی باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم افزود: در لیگ ترکیبی جوانه و آینده‌سازان کاتای ایران نیز تیم شهید زین‌الدین قم متشکل از سیدمجید وکیلی، سیدعلی مصباحی، محمد کاشی‌پور و محمدرضا محمودی ابتدا برابر تیم آکادمی نوری با نتیجه ۱۲ بر ۲ پیروز شد.

وی با تاکید بر اینکه تیم شهید زین‌الدین قم امسال به دنبال کسب عنوان قهرمانی است، خاطرنشان کرد: تیم ما در بازی دوم خود مقابل تیم جهان کاراته بانه نیز با نتیجه ۱۴ بر صفر پیروز شد و در مجموع با اختلاف امتیاز انفرادی پس از تیم لبنیات ارژن شیراز رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داد.

سلطانی عنوان کرد: در این دوره از رقابت‌های لیگ که نخستین سال خود را تجربه می‌کند، تیم‌ها از سه بازیکن در بخش انفرادی و یک تیم کاتا تشکیل می‌شوند و ترتیب مسابقات بدین شکل است که بازیکن انفرادی اول در رده سنی نوجوانان، بازیکن انفرادی دوم در رده سنی جوانان، بازی سوم در بخش تیمی و بازیکن چهارم به شکل آزاد از هر دو رده سنی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceev8n.jh8wpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما