يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 52866
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته دهم لیگ برتر فوتسال

آتلیه‌طهران قم ميزبان شهروند ساري شد

قم نيوز : قم نیوز: شاگردان سيدوحيد غیاثی در تيم فوتسال آتلیه‌طهران قم نهمين مسابقه خود در نوزدهمين دوره ليگ برتر فوتسال را برابر تيم شهروند ساري انجام مي‌دهند.
آتلیه‌طهران قم ميزبان شهروند ساري شد
آتلیه‌طهران قم ميزبان شهروند ساري شد
به گزارش قم نیوز، استارت دیدارهای هفته دهم از نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران از روز جمعه دهم شهریور ماه و همزمان از ساعت 18 در شهرهای مختلف زده می‌شود و 14 تیم لیگ برتری در هفت مسابقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

در این بین تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم که با بعد از باخت سنگین هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ هجدهم و نایب‌قهرمان فصل 2017 فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یعنی گیتی‌پسند اصفهان از رتبه هفتم جدول رده‌بندی پائین‌تر نیامده، در خانه خود به میدان خواهد رفت.

شاگردان سیدوحید غیاثی بعد از کسب سه برد، سه تساوی و دو باخت در هشت بازی از 9 هفته سپری شده نیم‌فصل نخست بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران، در هفته دهم مسابقات عصر دهمین روز شهریور ماه دیداری فوق‌العاده حساس و سرنوشت‌ساز در مقابل شهروند ساری پیش‌رو دارند تا بعد از دو هفته نبردن، این هفته با کسب سه امتیاز دیگر موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

آتلیه‌طهران قم در مصاف با گیتی‌پسند قهرمان فصل گذشته که دیداری از هفته نهم لیگ برتر بود با نتیجه عجیب 6 بر یک شکست خورد، ضمن اینکه در هفته هشتم برد ارزشمند سه بر صفر برابر تیم پائین‌ جدولی مقاومت البرز را در لحظات پایانی از دست داد تا در دو هفته پنج امتیاز ارزشمند از دست این تیم خارج شود.

فوتسالیست‌های آتلیه‌طهران قم امیدوارند که به روند شکست‌ناپذیری خود در دیدارهای خانگی فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران ادامه داده و بعد از شکست دادن تیم‌های لبنیات ارژن فارس، فرش‌آراء مشهد و تساوی با تیم‌های حفاری اهواز و مقاومت البرز در خانه، این بار پنجمین بازی خانگی را از تیم شهروند ساری ببرند.

نکته جالب توجه در خصوص تیم آتلیه‌طهران قم این است که نماینده فوتسال قم در میهمانی رقبا هرگز موفق به کسب پیروزی نشده و دو باخت برابر تیم‌های مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان و یک تساوی با تیم‌ پارسیان شهر قدس در میهمانی رقبا کسب کرده است.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg379n.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما