يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 52871
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه یک :

بافت فرسوده و توسعه فضاهای سبز تفریحی در منطقه یک احیاء می شود

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم گفت : این منطقه اهتمام ویژه ای برای احیاء بافت های فرسوده و گسترش فضاهای سبز تفریحی به عنوان یکی از اولویتهای سیاستگذاری منطقه دارد .
بافت فرسوده و توسعه فضاهای سبز تفریحی در منطقه یک احیاء می شود
بافت فرسوده و توسعه فضاهای سبز تفریحی در منطقه یک احیاء می شود
به گزارش قم نیوز، مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه در سال گذشته احداث  5 بوستان از جمله دو  بوستان تخصصی کودک و فردوسی مساحت 22500 متر مربع به اتمام رسیده و هم اکنون در اختیار شهروندان قرار دارد، افزود: در سال جاری نیز احداث 7 بوستان در برنامه کاری می باشد و با بهره برداری از این بوستان ها سرانه فضای سبز تفریحی منطقه به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در راستای احیاء بافت فرسوده در سطح منطقه نیز اقدامات قابل توجهی در دست اقدام می باشد که از مهمترین آن ها می‌توان به توسعه و تعریض خیابان دروازه ری، تملکات امام زاده چهل اختران، محله بیت النور و... با رویکرد ایجاد محور تاریخی فرهنگی با همکاری سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم  اشاره نمود که در صورت همکاری شهروندان هم موجب رونق بافت های تاریخی و فرسوده و هم با سرعت بیشتر در مرحله اجرایی قرار خواهد گرفت.

اصفهانیان مقدم تصریح کرد: در سال گذشته دو تقاطع شاخص شهری قائم و مقداد در سطح منطقه با هزینه ای بالغ بر 130 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که نقش بسیار مهمی در تسهیل عبور و مرور شهروندان و رفع معضل ترافیکی سطح منطقه ایفا می‌نماید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مالکینی که در رفع معارض پروژه های مقداد، قائم، حکیم، محتشم کاشانی و ... همکاری داشتند، اعلام داشت: احداث بلوار حکیم و  فاز 3 بلوار شهید روحانی نیز در دست اجرا می باشد که با افتتاح و بهره برداری از این بلوار ها، مسیر دسترسی از بلوار پیامبر اعظم(ص) به خیابان شهیدان شاهرودی و از بزرگراه امام علی(ع) به سمت خیابان های شهید دل آذر، انقلاب و هنرستان تسهیل در عبور و مرور و در وقت و هزینه شهروندان صرفه جویی خواهد شد.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs4qp.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما