دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب : 52888
منبع : خبرگزاری فارس

آیت الله نوری همدانی: طلاب برای معرفی غدیر از فرصت فضای مجازی استفاده کنند

قم نيوز : قم نیوز: یکی از مراجع تقلید گفت: امروز طلاب و فضلا از فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند و از این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.
آیت الله نوری همدانی: طلاب برای معرفی غدیر از فرصت فضای مجازی استفاده کنند
 به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت، با بیان اینکه باید از این فرصت برای معرفی اسلام ناب بهره گرفت گفت: ما با تاکید و پافشاری بر اصول خود توصیه می‌کنیم از اختلاف افکنی جلوگیری شود که دشمن با اختلاف بین شیعه و سنی در تلاش است است که به  اصل اسلام را ضربه بزند.

این مرجع تقلید غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان برشمرد و بیان داشت: مسئله امامت و رهبری از موضوعات بسیار مهمی است و شاید بگویم مهم‌ترین مسئله است؛ باید جشن‌های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان این که جهان امروز تشنه معارف ناب اهل بیت علیهم السلام است اظهار داشت: کسی که مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال است و قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می‌آورد و هدایت بشریت را عهده دار می‌شود امام است.

 آیت الله نوری همدانی با بیان روایتی  که فرمود، نخستین انسان که خلق شد و آخرین انسان هم که از دنیا می‌رود امام و رهبر است گفت: امروز طلاب و فضلا از فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند از این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهره مند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

وی تاکید کرد: طلاب و روحانیون باید شبهه افکنی اعتقادی را که عمده آن نسبت به جایگاه امامت و ولایت و رهبری است را پاسخ دهند تا خدای ناخواسته انحرافی پیش نیاید.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcaaanm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما