دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 52905
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد؛

افتتاح 75 پروژه شهری با اعتبار 756 میلیارد ریال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: همزمان با هفته دولت و در مراسمی ویژه 75 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 756 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح 75 پروژه شهری با اعتبار 756 میلیارد ریال در قم
افتتاح 75 پروژه شهری با اعتبار 756 میلیارد ریال در قم
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به برنامه‌های ویژه شهرداری قم همزمان با هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های ویژه‌ای همزمان با این هفته آماده افتتاح شده که همچون دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهر پروژه‌های شهری نیز در مراسمی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه 75 پروژه شهری همزمان با هفته دولت در شهر قم آماده بهره‌برداری شده است افزود: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 756 میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی هزینه شده است.

عابدی خرسند با اشاره به جزئیات این پروژه‌های شهری اذعان کرد: بر این اساس همزمان با هفته دولت 60 پروژه عمرانی، 10 جایگاه کوچک سوخت رسان، سه ایستگاه آتش نشانی و دو پروژه فرهنگی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته متعلق به مناطق پنج، چهار و هفت است افزود: نهضت روکش آسفالت معابر شهر سطح مناطق، جدول‌گذاری، اصلاح و بهسازی نهرهای آبهای سطحی، پیاده‌روسازی، تکمیل و بازگشایی معابر و شوارع، احداث چند بوستان شهری، باغچه‌سازی و... از جمله پروژه‌های آماده افتتاح است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: مراسم رسمی افتتاح این پروژه‌ها در هشتمین روز از شهریورماه و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در آخرین روز هفته دولت ساعت 10 صبح در سالن رضوان مرکز همایش‌های شهرداری قم با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اعضاء شورای اسلامی شهر، مسئولان استان و مدیران شهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcamonm.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما