دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 52910
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ بوكس استان قم:

4 بوكسور جوان قم براي قهرماني كشور روي رينگ مي‌روند

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ بوكس استان قم از مشخص شدن نفرات اعزامی قم به مسابقات بوکس قهرمانی رده سني جوانان کشور خبر داد.
4 بوكسور جوان قم براي قهرماني كشور روي رينگ مي‌روند
4 بوكسور جوان قم براي قهرماني كشور روي رينگ مي‌روند

به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده امروز، اظهار کرد: برای مشخص شدن نفرات اعزامی تیم جوانان هیأت‌ بوکس استان قم به پیکارهای قهرمانی کشور در کمیته فنی هیأت‌ بوکس تصمیم‌گیری شد و امیدواریم که بوکسورهای ما با تمام قدرت به مصاف حریفان بروند.

وی با بیان اینکه تک تک اعضای این تیم از چهره‌های مستعد و آینده‌دار مشت‌زنی قم به شمار می‌روند، خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد درخشش آنها باشیم تا بار دیگر برای ورزش قم و خانواده بزرگ این رشته افتخار آفرینی کنند و بوکس به وجود و توان بالای آنها افتخار کند.

رئیس هیأت‌ بوکس استان قم با بیان اینکه چهار نفر عضو تیم اعزامی هیأت‌ بوکس استان قم به مسابقات جوانان ایران هستند، ابراز کرد: رضا محبی، رسول مرادی، علی بهری و سیدمحمد فاطمی نفراتی هستند که به نمایندگی از قم در این دوره از پیکارها به روی رینگ می‌روند.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین مربیان بوکس استان قم هدایت این تیم را بر عهده دارد، ابراز کرد: مربی این تیم سارنگ عسگری است که به واسطه تجربه بسیار بالای خود و دانش فنی از سوی فدارسیون بوکس امسال به عنوان مربی تیم ملی جوانان ایران نیز انتخاب شده است.

عباس‌زاده سپس به زمان و میزبان برگزاری پیکارهای بوکس قهرمانی جوانان ایران اشاره و عنوان کرد: مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از سیزدهم تا نوزدهم شهریور ماه به میزبانی هیأت‌ بوکس استان همدان برگزار می‌شود و بوکسورهای قم همچون گذشته با قدرت به مصاف رقبا می‌روند.

وی با بیان اینکه هفته آینده شاهد برگزاری بیست و هشتمین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور به میزبانی استان همدان خواهیم بود، بیان کرد: روز سه‌شنبه چهاردهم شهریور برای ورود تیم‌ها در نظر گرفته شده و روز چهارشنبه 15 شهریور نیز وزن‌کشی و قرعه‌کشی انجام می شود و عصر همان روز مسابقات آغاز می‌شود و تنها متولدین 12 دی‌ماه سال 1377 تا یازدهم دی‌ماه سال 1379 مجاز به حضور در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcgzy9n.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما