سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 52948
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم خبر داد

اعزام 10 تكواندوكار قم به مسابقات خردسالان كشور

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تكواندو استان قم از اعزام 10 تن از برترين‌هاي مسابقات انتخابي قم به پيكارهاي تكواندو قهرماني پسران خردسال ايران خبر داد.
اعزام 10 تكواندوكار قم به مسابقات خردسالان كشور
به گزارش قم نیوز، محمد جمشیدی در قم، اظهار کرد: مسابقات انتخابی برای شناخت ترکیب نهایی تیم تکواندو رده سنی خردسالان پسر قم به منظور اعزام به مسابقات سال 1396 قهرمانی کشور به میزبانی خانه تکواندو شهید برجعلی‌زاده برگزار شد.

وی اضافه کرد: بعد از پایان این پیکارها نفرات برتر بلافاصله به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب خردسالان پسر هیأت‌ تکواندو استان قم دعوت شدند تا در مدت زمان باقی مانده تا آغاز پیکارهای قهرمانی کشور خود را برای درخشش در اوزان مختلف این دوره از مسابقات آماده کنند.

رئیس هیأت‌ تکواندو استان قم در پایان به نفرات برتر پیکارهای انتخابی اشاره کرد و افزود: با انجام این مسابقات در واقع اعضای تیم اعزامی تکواندو خردسالان پسر قم مشخص شد و در وزن نخست امیررضا توکلی و در وزن دوم امیرحسین قلی‌زاده سهمیه گرفتند.

وی یاد آور شد: در وزن سوم علی پاسبان، در وزن چهارم محمدحسین آقایی، در وزن پنجم امیرمحمد رشید، در وزن ششم محمدمنصور بشردوست، در وزن هفتم علی عسگری، در وزن هشتم سیدمحسن هاشمی، در وزن نهم سیدابوالفضل حسینی و در وزن دهم امید غلامی نمایندگان قم در تیم اعزامی به پیکارهای قهرمانی کشور هستند.

جمشیدی تصریح کرد: پیکارهای انتخابی فرصت بسیار خوبی بود که تمام ظرفیت تکواندو قم در این رده سنی به کار گرفته شوند تا بهترین انتخاب برای اعزام به مسابقات کشوری صورت بگیرد و خدای ناخواسته حقی از تکواندوکاران واجد شرایط و شایسته تباه نشود.

وی ابراز کرد: همین انتخابی در رده سنی نوجوانان نیز انجام شد و ترکیب تیم تکواندو نوجوانان پسر قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در 10 وزن مشخص شد و این سهمیه‌ها در اوزان ده‌گانه به ترتیب به علیرضا توکلی، حمیدرضا صادقی، محمدمهدی رشیدی، مهدی صحرایی، محمد ابراهیمیان، مهدی عابد، محمدحسین علی‌محمدی، حسین داداش‌زاده، محمدمهدی شازده‌احمدی و حسین آقامحمدی اول تا دهم شدند تا به مسابقات کشوری بروند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdch6wnm.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما