سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 52958
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم خبر داد

درخشش 4 بانوي رزمي‌كار قم / قم بر سكوي سوم كيك‌بوكسينگ ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي رزمي استان قم از موفقيت بانوان رزمي‌كار قم در كسب چهار مدال و سكوي سومي رقابت‌هاي كيك بوكسينگ wkf زنان ايران خبر داد.
درخشش 4 بانوي رزمي‌كار قم / قم بر سكوي سوم كيك‌بوكسينگ ايران
جواد به گزارش قم نیوز، محمدزاده امروز در قم، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ wkf بانوان کشور با حضور چهره‌های شاخص این رشته از استان‌های مختلف به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان مازندران در بابلسر به انجام رسید.

وی ادامه داد: رقابت‌های کیک بوکسینگ wkf بانوان کشور با درخشش نمایندگان استان قم در کسب چهار مدال همراه بود و سه تن از بهترین‌های این رشته با کسب مدال‌های یک طلا، دو نقره و یک برنز قم را در بین سه تیم برتر کشور قرار دادند و یکی از موفق‌ترین دوران حضور بانوان رزمی‌کار قم در رقابت‌های کشوری رقم خورد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اضافه کرد: تیم قم در این دوره از رقابت‌ها سه فینالیست به نام خانم‌ها فاطمه‌سادات موسوی، سمانه یوسف‌زاده و الهه جان‌آبادی داشت و از بین این سه نفر تنها فاطمه‌سادات موسوی موفق به کسب مدال طلا شد، یوسف‌زاده و جان‌آبادی نقره گرفتند.

وی با اشاره به قهرمانی فاطمه‌سادات موسوی در این رقابت‌ها، بیان کرد: موسوی در دیدار نهایی وزن منهای 55 کیلوگرم برابر دیگر نماینده قم یعنی سمانه یوسف‌زاده قرار گرفت و با شکست وی به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت تا تنها طلایی تیم قم لقب بگیرد.

محمدزاده عنوان کرد: علاوه بر سمانه یوسف‌زاده که در وزن منهای 55 کیلوگرم نقره‌ای شد، الهه جان‌آبادی نیز در وزن منهای 60 کیلورگم بزرگسالان دیدار نهایی را واگذار کرد و صاحب دومین نشان نقره برای تیم اعزامی بانوان هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم شد.

وی در پایان با اشاره به رقابت 150 رزمی‌کار در قالب 12 تیم، عنوان کرد: پروانه‌سادات سیدپور هم در وزن منهای 70 کیلوگرم بزرگسالان با حریفان رقابت کرد و با ایستادن بر سکوی سوم صاحب نشان برنز شد، در حالی که این تیم با مربیگری و سرپرستی پروانه‌سادات سیدپور در این دوره از مسابقات حضور یافت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdciv3aw.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما