سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 52960
منبع : روابط عمومی
با حضور استاندار قم انجام شد:

افتتاح 76 پروژه كشاورزي با اعتبار 456 ميليارد ريال و اشتغالزايي 644 نفر

قم نيوز : قم نیوز: 76 پروژه بخش كشاورزي با اعتبار 456 ميليارد ريال و اشتغالزايي 644 نفر طي مراسمي با حضور استاندار قم افتتاح شدند.
افتتاح 76 پروژه بخش كشاورزي با اعتبار 456 ميليارد ريال و اشتغالزايي 644 نفر
افتتاح 76 پروژه بخش كشاورزي با اعتبار 456 ميليارد ريال و اشتغالزايي 644 نفر
به گزارش قم نیوز، سيد مهدي صادقي استاندار قم در اين مراسم طي سخناني با اشاره به اهميت بخش كشاورزي در تامين نياز غذايي مردم اظهار داشت: توجه به مطالبات كشاورزان و تلاش براي حل آنها در اولويت كاري دولت تدبير و اميد بوده است.

استاندار قم حاكميت تفكر اقتصاد مقاومتي در سازمان جهاد كشاورزي را مورد توجه قرار داد و افزود: بهره برداري از واحدهاي كشاورزي در راستاي تكميل زنجيره توليد در استان از نتايج اين نگاه و تفكر است.

صادقي با بيان اينكه تلاش براي تحقق اقتصاد مقاومتي وظيفه ي همه ي اقشار جامعه است ادامه داد: دستيابي به شاخص هاي تعيين شده در زمينه ي توليد و اشتغال نيازمند سرمايه گذاري كلان و البته تقويت اشتغال خرد است.

استاندار قم در ادامه با تاكيد بر بهره وري منابع آب در بخش كشاورزي، مسئله ي كاهش منابع آب استان را مورد توجه قرار داد و گفت: جلوگيري از تغيير اقليم و مقابله با ريزگردها نيازمند مشاركت عموم مردم است.

در اين مراسم 39 پروژه آب و خاك با اعتبار 138 ميليارد ريال، 4 پروژه در بخش صنايع با اعتبار 102 ميليارد ريال، 3 پروژه در بخش گياهي با اعتبار 132 ميليارد ريال، 19 پروژه در بخش شيلات با اعتبار 4 ميليارد ريال و 11 پروژه در بخش دام با اعتبار 78 ميلياررد ريال با اشتغالزايي 644 نفر به بهره برداري رسيدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbg9bs.rhb50piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما