سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 52987
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

موفقيت پينگ‌‌پنگ باز قم در كسب مقام سوم مسابقات كشوري

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ تنيس روي‌ميز استان قم از موفقيت پينگ‌پنگ باز قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي كشوري ويژه گراميداشت هفته دولت خبر داد.
موفقيت پينگ‌‌پنگ باز قم در كسب مقام سوم مسابقات كشوري
موفقيت پينگ‌‌پنگ باز قم در كسب مقام سوم مسابقات كشوري

به گزارش قم نیوز، محمد عموئیان امروز اظهار کرد: نماینده موفق هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم در پیکارهای کشوری این رشته به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، سیدعلی سجادیان بود که در جدال با حریفان خود رتبه ارزشمند سومی را کسب کرد.

وی اضافه کرد: هیأت‌ تنیس روی‌میز شهرستان دهلران میزبانی مسابقات رده سنی آزاد گرامیداشت هفته دولت را انجام داد و سجادیان به نمایندگی از هیأت‌ قم در تلاش برای کسب عناوین برتر با 30 پینگ‌پنگ باز دیگر از شهرهای دهلران، ایلام و شوش دانیال به رقابت پرداخت.

رئیس هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم افزود: این مسابقات با حضور پینگ‌پنگ باز آینده‌دار قم سیدعلی سجادیان که یکی از نونهالان برتر کشور است در مرحله مقدماتی با رقابت مدعیان در هفت گروه چهار نفره و یک گروه سه نفره به انجام رسید و در نهایت صعود کننده‌ها مشخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت از هر گروه دو پینگ‌پنگ باز به مرحله حذفی صعود کردند و در دیدار نهایی سعید نصیری از تیم هیأت‌ تنیس روی‌میز ایلام با شکست سهیل بیگی از دیگر هم تیمی خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و مقام سوم نصیب سیدعلی سجادیان از قم شد.

عموئیان با تمجید از عملکرد نماینده هیأت‌ تنیس روی‌میز استان قم، اضافه کرد: سجادیان از سوی مسوولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به عنوان ستاره جام انتخاب شد زیرا توانست سعید نصیری نفر اول رده سنی بزرگسالان ایلام را با نتیجه سه بر دو شکست بدهد.

وی در پایان به برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ نوزدهمین دوره المپیاد ورزشی مساجد اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها به میزبانی سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی تختی به انجام رسید و در آن شاهد حضور بیش از ۱۰۰ پینگ‌پنگ باز و رقابت آنها در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان بودیم.

انتهای پیام /  137
https://qomnews.ir/vdca0onm.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما