سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 52996
منبع : خبرگزاری فارس
سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

غدیر مهم ترین و تاثیرگذارترین واقعه در تاریخ اسلام است

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: مهم ترین و تاثیرگذارترین واقعه در تاریخ اسلام، غدیر است، باید برای برجسته کردن این واقعه در سطح واقعه عاشورا تلاش کنیم.
غدیر مهم ترین و تاثیرگذارترین واقعه در تاریخ اسلام است
غدیر مهم ترین و تاثیرگذارترین واقعه در تاریخ اسلام است
به گزارش قم نیوز، ابراهیم صدوقی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی ستاد برپایی جشن‌های غدیر که در سالن جلسات ساختمان اداری مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های روز عید غدیر در استان قم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ملی، استفاده از فضای شهری برای تبلیغات میدانی و ارسال مبلغ از جمله برنامه‌های استان برای عید غدیر است.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: مهم ترین و تاثیرگذارترین واقعه در تاریخ اسلام، غدیر است، باید برای برجسته کردن این واقعه در سطح واقعه عاشورا تلاش کنیم، رمز ماندگاری واقعه عاشورا و اربعین در فرهنگ دینی ما، مردمی بودن این برنامه‌ها است.

مجید سلیمیان سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به پیاده روی روز عید غدیر در استان قم اظهار کرد: برای پیوند دوباره بین امت و امامت آئین بیعت مأخود در انتهای مراسم پیاده روی در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دنبال تهیه بسته‌های فرهنگی برای روز عید غدیر هستیم که از لحاظ معنوی غنی و در عین حال مفرح و شاد باشند تا بتوانیم از ظرفیت این عید برای معرفی مکتب غدیر در جامعه استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین احمدی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم نیز ریشه و عصاره مهدویت و عقاید دیگر اسلامی را واقعه غدیر دانست و تصریح کرد: متاسفانه این واقعه در کشور مغفول مانده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که برگزاری مراسم‌ها در روز عید غدیر در قالب‌های شاد و مفرح باشد، مهم ترین اصل در این روز بیعت مجدد بین امامت و امامت است و در روز عید غدیر سفارش به قرائت زیارت غدیریه و دادن اطعام شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaionm.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما