چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 53026
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم:

تيراندازان قم براي عضويت در تيم ملي رقابت مي‌كنند

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تيراندازي استان قم گفت: تيراندازان قم براي عضويت در تيم‌هاي ملي تفنگ و تپانچه بادي با حريفان خود به رقابت مي‌پردازند.
تيراندازان قم براي عضويت در تيم ملي رقابت مي‌كنند
به گزارش قم نیوز، محمدجواد متقیان‌نژاد امروز در قم، اظهار کرد: از آخرین و تنها موفقیت تیراندازی قم در رقابت‌های برون‌مرزی تقریبا دو سال می‌گذرد، زیرا در سال 2015 بود که سیده‌رویا صبح‌خیز در ترکیب تیم ملی دختران نوجوان ایران به مقام نایب‌قهرمانی آسیا دست یافت.

وی با اشاره به اعزام دختران و پسران نوجوان تیراندازی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور، بیان کرد: این رقابت‌ها علاوه بر اهمیتی که به واسطه تلاش تیراندازان برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز دارد، انتخابی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه بادی محسوب می‌شود.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اضافه کرد: تیم‌های تیراندازی دختر و پسر نوجوان استان قم از روز شنبه یازدهم شهریور ماه در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با حریفان خود رقابت می‌کنند، در حالی که این مسابقات تا چاهردهم شهریور ماه در جریان خواهد بود.

وی با بیان اینکه مجموعه ورزشی آزادی میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد، افزود: تیم منتخب هیأت‌ تیراندازی استان قم در هر دو بخش دختران و پسران رشته‌های تفنگ بادی و تپانچه بادی در این مسابقات حضور خواهد داشت و 9 تیرانداز ترکیب این تیم را تشکیل می‌دهند.

متقیان‌نژاد با اشاره به اسامی نفرات اعزامی قم به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، اضافه کرد: در رشته تفنگ بادی دختران مینا روحیان به میدان می‌رود و در رشته تپانچه بادی دختران نیز ریحانه حیدری، محدثه شکاری نمایندگان قم خواهند بود.

وی یاد آور شد: در رشته تفنگ بادی پسران تیم قم متشکل از سهیل ملاحسینی، حسین رشیدی و محمدصادق امجدی با حریفان رقابت می‌کند، ضمن اینکه در رشته تپانچه بادی پسران محمدمعین رعیت‌مبارک‌آبادی، عرفان حاج‌علی و علی بزرگ‌زاده نمایندگان قم هستند.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم در پایان اظهار کرد: امسال تیراندازی قم در بخش مردان با حضور تیم نظام مهندسی ساختمان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد و در قسمت بانوان نیز تیم هیأت‌ تیراندازی به نمایندگی از قم در لیگ دسته اول کشور به میدان می‌رود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcfvxdt.w6dm0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما