پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 53100
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ واليبال استان قم خبر داد

قهرماني ويوا در ميني‌واليبال پسران قم / اعزام قهرمان به مسابقات كشوري

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ واليبال استان قم از پايان رقابت‌هاي ميني‌واليبال پسران قم با قهرماني واليباليست‌هاي مستعد و آينده‌دار تيم ويوا خبر داد.
قهرماني ويوا در ميني‌واليبال پسران قم / اعزام قهرمان به مسابقات كشوري
قهرماني ويوا در ميني‌واليبال پسران قم / اعزام قهرمان به مسابقات كشوري
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی حلوایی امروز اظهار کرد: جشنواره مینی‌والیبال استان قم با حضور استعدادها و نخبه‌های این رشته ورزشی که در باشگاه‌های سازنده والیبال قم رشد و پیشرفت کرده‌اند با کیفیت بسیار خوب و در سطح بالایی برگزار شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات جنبه انتخابی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور را نیز داشت و با توجه به شرایط سنی پیش‌بینی شده، با حضور والیبالیست‌های متولد سال 1383 به بالا در حضور علاقمندان این رشته ورزشی به میزبانی سالن ورزشی محمدی کاشانی قم به انجام رسید.

دبیر هیأت‌ والیبال استان قم بیان کرد: والیبال قم برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت، سرمایه‌گذاری روی رده‌های سنی پایه با هدف شناخت استعدادها و نخبه‌های این رشته پرطرفدار را در اولویت کاری خود قرار داده است و این رقابت‌ها نیز در راستای همین هدف برگزار شد.

وی ابراز کرد: جشنواره مینی‌والیبال قهرمانی و انتخابی پسران قم با حضور تعداد 11 تیم از باشگاه‌های مختلف این رشته به انجام رسید و تیم‌های شرکت کننده ابتدا در چهار گروه سه تیمی با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند و در نهایت از هر گروه دو تیم به مرحله بعد رسیدند.

وی افزود: در مجموع شاهد حضور تیم‌های والیبال باشگاه‌های فدک، محمدی کاشانی، کریمه، مهر، سبحان، ثامن، آذین و ویوا در این دوره از مسابقات بودیم و دیدارهای مرحله دوم به شکل حذفی به انجام رسید و در نهایت چهار تیم مجوز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند.

دبیر هیأت‌ والیبال استان قم افزود: بعد از انجام رقابت‌های نیمه نهایی، سرانجام تیم‌های والیبال ویوا و سبحان به مسابقه پایانی صعود کردند و در دیدار نهایی والیبالیست‌های آینده‌دار ویوا با شکست حریف خود عنوان قهرمانی را کسب کردند، ضمن اینکه تیم‌های سبحان و کریمه دوم و سوم شدند.

وی با تبریک این موفقیت به شطاری مربی تیم ویوا و بازیکنان این، در پایان اظهار کرد: تیم سبحان با هدایت آقایان طوسی و رنجبر نایب قهرمان شد و به همراه کریمه، این سه تیم نماینده قم در مسابقات مینی‌والیبال قهرمانی کشور خواهند بود، رقابت‌هایی که نیمه دوم شهریور در زنجان به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdciuzaw.t1apu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما