جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : 53107
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت‌ تنيس استان قم خبر داد

نايب‌قهرماني تنيسورهاي قم در نيم‌فصل ليگ‌ آينده‌سازان ايران

قم نيوز : قم نیوز: دبير هیأت‌ تنيس استان قم از درخشش و موفقيت تنيسورهاي قم در كسب مقام نايب‌قهرماني رقابت‌هاي نيم‌فصل ليگ آينده‌سازان ايران خبر داد.
نايب‌قهرماني تنيسورهاي قم در نيم‌فصل ليگ‌ آينده‌سازان ايران
نايب‌قهرماني تنيسورهاي قم در نيم‌فصل ليگ‌ آينده‌سازان ايران
به گزارش قم نیوز، سیدمقتدا خاتمی امروز اظهار کرد: مسابقات فصل 1396 لیگ آینده‌سازان زیر ١٨ سال پسران کشور با حضور ۲۳ تیم برگزار می‌شود و هیأت‌  تنیس استان یزد طبق برنامه‌ریزی فدراسیون میزبانی نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها را انجام داد.

وی با بیان اینکه تنیسورهای قم در ترکیب سه تیم برابر رقبا به میدان رفتند، اضافه کرد: تیم‌های تنیس پودر سنگ کارگر قم و خاتم‌الانبیاء قم متشکل از استعدادهای این رشته با حریفان خود به رقابت پرداختند و در نهایت بین 23 تیم رتبه‌های هجدهم و نوزدهم را کسب کردند.

دبیر هیأت‌  تنیس استان قم افزود: در رده‌بندی نهایی نیم‌فصل نخست لیگ آینده سازان تنیس ایران تیم آزادی (ب) تهران به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و تیم نگار یزد میزبان این بازی‌ها نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه آپتیجن تهران رتبه سوم را به دست آورد.

وی یاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه تنیس قم به واسطه سرمایه‌گذاری چند سال اخیر بر روی استعدادها و نخبه‌های رده‌های سنی پایه آنقدر رشد و پیشرفت کرده که علاوه بر تیم‌هایی که متشکل از استعدادهای بومی در مسابقات مختلف به میدان می‌روند، تیم‌های سایر استان‌ها نیز از ظرفیت و توانمندی بالای تنیس قم بهره می‌برند.

خاتمی ابراز کرد: امسال نیز شاهد این موضوع در مسابقات لیگ آینده‌سازان تنیس زیر 18 سال پسران ایران بودیم و تیم نگار یزد با جذب تنیسورهای قم درخششی خیره کننده در رقابت‌ها داشت و توانست با کسب نتایج بسیار خوب به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند.

وی یاد آور شد: تیم تمام قمی نگار یزد در لیگ آینده‌سازان جوانان متشکل از تنیسورهای خوب و توانمند قم نظیر مهدی آدابی، سینا یوسف‌زاده، محمد جلیلیان و علی سیفی به میدان رفت و در دیدار نهایی برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف تیم آزادی تهران رفت.

خاتمی که مسوولیت مربیگری تیم نگار یزد را عهده‌دار بود، افزود: در رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها، تیم‌های کار و اندیشه تهران، آزادی (الف) تهران، هیأت‌  تنیس یزد، آکادمی تبریز، آینده‌سازان، آکادمی تنیس ارومیه و چاوش‌راه بنا موفق به کسب رتبه‌های چهارم تا دهم شدند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfeydt.w6dmxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما