جمعه ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 53110
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

وقوع 48 تصادف موتورسيكلت در قم/مرگ راننده کامیون

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: 48 مورد تصادفات موتور سیکلت‌سواران طي 24 ساعت گذشته گزارش شده كه اين تعداد 45 تصادف شهري و سه تصادف جاده‌اي بوده است.
وقوع 48 تصادف موتورسيكلت در قم/مرگ راننده کامیون
به گزارش قم نیوز، محمد رضا حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته، هزار و 422 مورد تماس با اورژانس حاصل شد که از این تعداد 246 مأموریت انجام شده است.

وی ادامه داد: از 246 مورد مأموریت انجام شده که از این تعداد 211 مورد حوادث داخل شهر و 35 مورد حوادث جاده‌ای است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: 76 مورد حوادث مربوط به ترافیک و تصادفات روی داده که این تعداد شامل 66 حادثه در شهر و 10 حادثه در جاده است.

وی ادامه داد: این حوادث 91 مجروح بر جای گذاشته است که تعداد 28 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 61 نفر برای تشکیل پرونده به مراکز درمان منتقل شدند.

وی در مورد تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران خاطرنشان کرد: 48 مورد تصادفات موتورسیکلت‌سواران گزارش شده که این تعداد 35 تصادف شهری و سه تصادف جاده‌ای را شامل می‌شود که این تصادفات 56 مجروح داشته است. 16 نفر به صورت سر پایی در محل حادثه درمان شده و 39 نفر به علت شدت جراحات به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسنی یادآور شد: برخی افراد با سرعت‌های غیر مجاز و رعایت نکردن نکات ایمنی، سبب به خطر افتادن جان خود و دیگران می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به دو مورد از مهم‌ترین حوادث امروز، اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه کامیون در محور قدیم قم-کاشان منجر به فوت در دم راننده کامیون شد. همچنین برخورد شدید کامیون با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده جمکران به سمت جاده قدیم کاشان منجر به فوت راکب موتور سیکلت شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcjyvei.uqetvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما