شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 53128
منبع : خبرگزاری فارس
عصر 11 شهریور ماه برابر ملوان صورت می‌گیرد

صبای قم به دنبال نخستین پیروزی در لیگ آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم با انگیزه کسب نخستین پیروزی خود در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برابر ملوان بندر انزلی صف‌آرایی می‌کند.
صبای قم به دنبال نخستین پیروزی در لیگ آزادگان
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر روز شنبه یازدهم شهریور ماه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود و در قم تیم صبا از ملوان بندر انزلی پذیرایی خواهد کرد.

صبا و ملوان به عنوان دو تیم مدعی و با سابقه فوتبال ایران، از ساعت 17:15 دقیقه عصر روز شنبه در ورزشگاه یادگار امام قم در حالی برابر یکدیگر قرار می‌گیرند که صبا با تغییرات جدید بار دیگر در کادر فنی و بازیکنان خود خانه‌تکانی کرده و با شکل و شمایل جدید گام به میدان می‌گذارد.

هومن افاضلی سرمربی سابق تیم ملی امید اکنون هدایت صبا را بر عهده دارد و تجربه مربیگری وی در تیم‌های ملی قطعا می‌تواند صبا را در مسیر متفاوتی نسبت به هفته‌های سپری شده از فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار بدهد و صبا را به جمع مدعیان بازگرداند.

صبای قم در حالی گام به این دیدار حساس می‌گذارد که در هفته نخست در میهمانی تیم آلومینیوم سازی اراک به تساوی بدون گل دسته یافته، ‌در هفته دوم نخستین بازی خانگی را با یک گل به تیم بالانشین نفت مسجد سلیمان واگذار کرده و در هفته سوم مقابل خونه به خونه بابل تن به شکست سنگین چهار بر صفر داده است.

نماینده فوتبال قم که روزهای پرکاری را این هفته سپری کرده، با جذب چند بازیکن شاخص به دنبال دفاع از اعتبار و جایگاه واقعی خود در فوتبال ایران است و در مقابل تیمی قرار می‌گیرد که سال گذشته با هدایت محمدمایلی کهن تا مرز صعود به لیگ برتر پیش آمد و امسال هدایت آن را نادر دست‌نشان بر عهده دارد.

در هر حال نماینده فوتبال قم برای فاصله گرفتن از انتهای جدول رده‌بندی باید در نخستین مسابقه خانگی خود تیم نادر دست‌نشان را در قم شکست بدهد و نخستین برد این فصل را کسب کند، هر چند نباید از ملوان که بازیکنان با تجربه‌ای همچون پژمان نوری دارد غافل شد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcivzaw.t1apr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما