شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 53144
منبع : خبرگزاری فارس
استاندار قم مطرح کرد

انجام 98درصد پروژه شیرین کردن آب استان قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر اینکه 98درصد پروژه شیرین کردن آب استان قم انجام شده است، گفت: تکمیل تصفیه خانه آب استان قم که یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین تصفیه خانه‌های کشور است ازجمله مشکلات تکمیل پروژه شیرین کردن آب قم است.
انجام 98درصد پروژه شیرین کردن آب استان قم
انجام 98درصد پروژه شیرین کردن آب استان قم
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی امروز با اشاره به اینکه محوریت اصلی خدمت رسانی به مردم، برقراری ارتباط با آن‌ها و گوش‌دادن به دغدغه‌ها و مشکلات آن‌‌ها است، اظهار کرد: استانداری وظیفه نظارت عملکرد دستگاه‌های اجرایی، مدیریت و جهت دهی به فعالیت‌های آن‌ها را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 204 پروژه با اعتبار 451میلیارد تومان در عرصه‌های عمرانی، کشاورزی، صنعتی و ورزشی به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: همچنین برنامه‌های گذشته استان را تکمیل خواهیم کرد و با تجربه‌ای که در دو سال اخیر کسب کردیم، در تلاش هستیم برنامه‌ ریزی‌های مطلوب‌تری برای استان قم داشته باشیم.

استاندار قم از افتتاح هزار و 154 پروژه با اعتبار هزار و 309 میلیارد تومان در دولت یازدهم خبر داد و گفت: استان قم به دلیل واقع شدن در شاه‌راه کشور و فاصله نزدیک با تهران ظرفیت بسیار خوبی برای انجام پروژه‌های مختلف دارد و دستگاه‌های مختلف باید اهتمام کافی را در راستای برنامه ریزی‌ مناسب برای استان قم داشته باشند.

وی افزود: دستور پیگیری چگونگی وقوع خشک شدن باغ سالاریه را داده‌ایم و اجازه نخواهیم داد تا تغییر کاربری این باغ صورت گیرد.

صادقی با اشاره به اینکه منوریل نیازمند رقم قابل توجهی از اعتبارات هست که فعلا پرداخت آن مقدور نیست، مطرح کرد: با استقرار منوریل در قم، خط دو مترو حذف شده بود که تلاش کردیم و توانستیم خط دو مترو را در اداره‌کل راه و شهرسازی به تصویب برسانیم.

وی با بیان اینکه ان‌شاءالله در سال 97 از فاز یک مترو بره‌برداری می‌شود، خاطرنشان کرد: با اعتبارات موجود توانستیم 110 واگن را برای استان قم خریداری کنیم.

استاندار قم اضافه کرد: در راستای افتتاح فرودگاه قم و برطرف کردن مشکلات آن برنامه ریزی‌های مطلوبی برای جذب سرمایه‌گذار و درگیرکردن منطقه ویژه سلفچگان با فرودگاه قم انجام داده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه 98درصد پروژه شیرین کردن آب استان قم انجام شده است، تصریح کرد: تکمیل تصفیه خانه آب استان قم که یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین تصفیه خانه‌های کشور است از جمله مشکلات تکمیل پروژه شیرین کردن آب استان قم است.

صادقی افزود: همچنین انتقال آب به تمام روستاهای استان قم از دیگر مشکلات این پروژه است که خوشبختانه شرکت آبفار از سال گذشته فعالیت‌های مطلوبی در این عرصه انجام داده‌ است.

وی با اشاره به پیگیری جدی پروژه فاضلاب پردیسان، اظهار کرد: چهار اصل نیاز سنجی، امکان سنجی، زمان بندی و اهلیت شناسی باید در اجرای پروژه‌ها رعایت شود و دلیل طولانی شدن بعضی از پروژه‌ها نیز رعایت همین چهار اصل است.

استاندار قم اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های استانداری برنامه ریزی مطلوب و در شأن استان قم برای افزایش فضاهای سبز و ورزشی در این استان است.

وی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یک موضوع کاملا فرهنگی است که اشتغال بخشی از آن است و در تلاش هستیم تا برنامه‌های دوازده‌گانه اقتصاد مقاومتی را در برنامه‌های خود اجرا کنیم که بخش عمده آن تولید و اشتغال است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgtq9n.ak9wt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما