يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : 53176
منبع : خبرگزاری فارس
هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران

صبای قم در خانه از ملوان انزلی یک امتیاز گرفت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در چهارمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر میهمان خود ملوان بندر انزلی به تساوی رسید.
صبای قم در خانه از ملوان انزلی یک امتیاز گرفت
به گزارش قم نیوز، تیم‌های فوتبال صبای قم و ملوان بندر انزلی در دیداری از هفته چهارم نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر یازدهمین روز شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به میدان رفتند.

در این دیدار که به قضاوت مجید پورعلی با کمک محمدرضا مدیروستا‏، عبدالعلی شکرگزار به انجام رسید، تیم صبای قم دومین مسابقه خانگی خود از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول ایران را برابر دیدگان قمی‌های علاقمند به فوتبال برگزار کرد و در پایان حریف قدرتمند خود را با تساوی یک بر یک متوقف کرد.

این در حالی است که صبای قم از نخستین مسابقه خانگی خود در رقابت‌های این فصل لیگ آزادگان تساوی بدون گل در برابر تیم نفت مسجد سلیمان باخت یک صفر را در کارنامه داشت و از دو بازی خارج از خانه نیز باخت چهار بر صفر برابر خونه به خونه و تساوی بدون گل با آلومینیوم سازی اراک را کسب کرده بود.

در ترکیب تیم فوتبال صبای قم در این دیدار سیدمحمدامین میرداداشی، داوود بهادری، سیدمجتبی مبینی‌پور‏، جهانگیر عسگری، علی امیری، مهدی جعفرپور، امیر ابوالحسنی، کمیل محمدی، آرش عبدلی، حسن کریمی و عرفان بادی با سرمربیگری هومن افاضلی به میدان رفتند.

11 بازیکن تیم فوتبال ملوان بندر انزلی برای این مسابقه نیز حجت صدقی، وحید حیدریه، مهیا زحمت‌کش، صائب محبی، مهدی کربلایی، پژمان نوری، محمد پور رحمت‌الله، پوریا غلامی، محمدرضا نقدی‌پور‏، شهریار مغان‌لو و علی عابدی بودند که با هدایت نادر دست نشان در میدان مسابقه حضور یافتند.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم تا آخرین لحظات با تساوی بدون گل به کار خود ادامه می‌دادند و بازی بیشتر در اختیار تیم ملوان بود تا اینکه صبا با تیزهوشی بازیکنان با تجربه خود روی پاس عالی عرفان بادی و فرصت طلبی جهانگیر عسگری یک پنالتی با ارزش از تیم ملوان گرفت و علی امیر گل صبای قم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا صبا با یک گل به رختکن برود.

در نیمه دوم نیمه چهارم تیم ملوان بندر انزلی برای جبران گل خورده باز هم نسبت به صبا برتری مالکیت توپ داشت در نهایت روی یک ارسال از نقطه کرنر توسط پژمان نوری با ضربه سر مهاجم بلند قامت خود شهریار مغان‌لو به گل تساوی دست یافت و بازی با تساوی یک بر یک تمام شد

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcb08bs.rhbfzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما