يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 53178
منبع : خبرگزاری فارس
دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم:

اعزام جودوکاران 2 رده سنی قم به مسابقات کارگران

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم از اعزام جودوکاران قم به رقابت‌های دو رده سنی جودو فرزندان کارگران خبر داد.
اعزام جودوکاران 2 رده سنی قم به مسابقات کارگران
به گزارش قم نیوز، علیرضا معتضدی در قم، اظهار کرد: موضوع اعزام جودوکاران دو رده سنی نونهالان و نوجوانان قم به مسابقات فرزندان کارگران به تمامی باشگاه‌های فعال جودو در قم و همچنین مدیران و مربیان اطلاع‌رسانی شده تا تیمی آماده را اعزام کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات چند جانبه جودو فرزندان کارگران در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان اصفهان برگزار می‌شود و جودوکاران شرکت کننده برای کسب عناوین برتر 15 وزن با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر هیأت‌ جودو، جوجیتسو و کوراش استان قم افزود: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده برای جودوکاران علاقمند به حضور در این مسابقات، تنها متولدین دهم دی‌ماه سال 1376 به بالا امکان شرکت در مسابقات را دارند و نمایندگان قم نیز بر همین اساس انتخاب می‌شوند.

وی افزود: این مسابقات در اوزان ۱۸، ۲۱، ۲۳، ۲۷، ۳۰، ۳۴، ۳۸، ۴۲، ۵۰، ۵۵، ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰ و به اضافه 90 کیلوگرم به انجام می‌رسد و مدارک لازم به هنگام حضور در این رقابت‌ها دفترچه بیمه تامین اجتماعی پدر و جودوکاران به همراه کارت بیمه ورزشی، اصل شناسنامه و کارت ملی و رضایت‌نامه ولی است.

معتضدی که همزمان مسوولیت ریاست انجمن جودو کارگران استان قم را نیز بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال مدارک جودوکاران تا شانزدهم شهریور ماه است و برای هماهنگی‌های لازم امکان حضور در هیأت‌ جودو قم واقع در مجموعه ورزشی تختی نیز وجود دارد.

وی در ادامه به برگزاری اردوی برترین‌های رده سنی نوجوانان قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور اشاره و بیان کرد: این اردو با حضور جودوکاران دارای رتبه‌های اول تا سوم مسابقات انتخابی رده سنی نوجوانان قم روزهای فرد هفته از ساعت ۱۷ تا 18:30 در باشگاه جودو واقع در خیابان زنگارکی قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdjf0k.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما