چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۳۸
کد مطلب : 53269
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم خبر داد

قضاوت داوران قم در لیگ‌های فوتبال ساحلی و فوتسال ایران

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از قضاوت داوران قم در لیگ‌های آزادگان، فوتبال ساحلی و فوتسال باشگاه‌های برتر ایران خبر داد.
قضاوت داوران قم در لیگ‌های فوتبال ساحلی و فوتسال ایران
به گزارش  قم نیوز حسین چراغیان امروز اظهار کرد: داوران قم امسال در تمام رشته‌های ساحلی، سالنی و چمنی در لیست کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار دارند و هر هفته شاهد قضاوت آنها در لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال ایران و همچنین لیگ‌های برتر فوتسال و فوتبال ساحلی هستیم.

وی با اشاره به قضاوت داور قمی در جام حذفی فوتبال، بیان کرد: سعید باهنر داور جوان فوتبال قم یکی از اعضای تیم داوری بازی تیم‌های اکسین البرز و سایپا تهران در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران است و این بازی عصر جمعه هفدهم شهریور در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.

مسوول کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از قضاوت داور فوتسال قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور نیز خبر داد و افزود: هادی فراهانی نماینده داوران فوتسال قم در مسابقه تیم‌های شهروند ساری و پارسیان شهر قدس است و این بازی روز چهارشنبه هفته جاری از هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال در ساری به انجام می‌رسد.

وی با اشاره به قضاوت داور فوتبال قم در لیگ برتر ساحلی کشور، ابراز کرد: محمدهادی حسینی به نمایندگی از داوران قم در تیم داوری مسابقه تیم‌های مقاومت گلساپوش و شاهین خزر رودسر قرار دارد و این بازی از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی این هفته در شهر یزد برگزار می‌شود.

چراغیان از حضور داور سابق بین‌المللی فوتبال کشورمان در قم خبر داد و افزود: با حضور مسعود مرادی مدرس و پیشکسوت داوری فوتبال به اتفاق اعضای کمیته داوران هیأت‌ فوتبال استان قم از حاج حسین خودکار به دلیل ارزش‌گذاری برای جامعه داوری قدردانی شد.
وی همچنین به برگزاری مراسم تجلیل از داوران فوتبال و فوتسال قم اشاره و عنوان کرد: به مناسبت روز داور با حضور مسعود مرادی این مراسم در مجتمع یاس برگزار و با حضور بر سر مزار یکی از داوران شهید و یکی از داوران فقید فوتبال قم یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdceow8n.jh8xpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما