پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۱۴
کد مطلب : 53307
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا منوی غذای حلال ارائه می‌دهد

قم نيوز : قم نیوز: دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا یکی از بزرگترین دانشگاه‌ها در آمریکا، از این پس به منوی تغذیه دانشجویان مرغ حلال اضافه می‌کند تا دانشجویان مسلمان مجبور نباشند برای حفظ اعتقاداتشان به خوردن سبزیجات بسنده کنند.
یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا منوی غذای حلال ارائه می‌دهد
یکی از بزرگترین دانشگاه‌های آمریکا منوی غذای حلال ارائه می‌دهد
به گزارش قم نیوز دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا در آمریکا، غذای حلال به منوی تغذیه دانشجویان اضافه می‌کند.

این دانشگاه آمریکایی قصد دارد از این پس به منظور سازگارسازی بهتر دانشجویان مسلمان، مرغ حاوی گوشت حلال در منوی غذایی دانشجویان قرار دهد. این غذای حلال، دانشجویان مسلمان این دانشگاه را قادر می‌سازد از این پس بتوانند غذاهای تهیه شده در سالن غذاخوری دانشگاه را مصرف کنند.

این دانشگاه پیش از این غذای کوشر «سیستم تغذیه‌ای ویژه‌ای برای یهودیان» و غذاهای فاقد مواد آلرژیک مانند لبنیات، تخم مرغ، ماهی، صدف، خربزه، بادام زمینی، آجیل درخت، سویا، گندم، گلوتن یا کنجد را تهیه می‌کرد، ولی غذای حلال نداشت.

بیل لیچور مدیر اجرایی بخش تغذیه دانشگاه در این باره به خبرنگاران گفت: ما غذای حلال تهیه می‌کنیم که هم پروتئینی باشد و هم مسلمانان بتوانند آن را مصرف کنند. از این پس مسلمانان مجبور نیستند برای حفظ اعتقاداتشان به غذاهای گیاهی بسنده کنند.

دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا

دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا  یکی از بزرگترین دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکاست که در شهر استیت کالج ایالت پنسیلوانیا قرار دارد. این دانشگاه دارای ۲۴ واحد آموزشی در سطح ایالت است. در رده بندی دانشگاه‌های عمومی در سطح کشور آمریکا، این دانشگاه در رتبه ۴۸ قرار دارد. تعداد دانشجویان دانشگاه متجاوز از ۸۴ هزار نفر می‌باشد که در ۲۴ واحد آموزشی دانشگاه مشغول تحصیل می‌باشند و به‌ همین علت دانشگاه جزو ده دانشگاهی است که دارای بالاترین شمار دانشجو در آمریکا می‌باشد. تعداد رشته‌هایی که در دانشگاه به دانشجویان ارائه می‌گردد بالغ بر ۱۶۰ رشته می‌باشد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqxnm.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما