پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 53330
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم:

عملیات اجرایی خط B متروی قم نیمه دوم سال جاری اجرایی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم گفت: ما به دنبال این هستیم که در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی پروژه خط B مترو آغاز شود.
عملیات اجرایی خط B متروی قم نیمه دوم سال جاری اجرایی می‌شود
عملیات اجرایی خط B متروی قم نیمه دوم سال جاری اجرایی می‌شود
به گزارش قم نیوز علیرضا قاری قرآن در نشست مشترک با مسئوولان گروه نورینکو چین، با بیان اینکه پروژه فاینانس خط B مترو در حال پیشرفت است اظهار کرد: مشخصات فنی پروژه امروز به طور کامل تعیین شده و اطلاعات کاملی برای قرارداد آماده شده است.

وی با بیان اینکه مجوزهای دولتی برای پروژه خط B مترو قم اخذ شده است افزود: امروز خط دوم مترو مصوبات لازم را دارد و آماده اقدامات اولیه برای اجرای پروژه هستیم.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم با بیان اینکه انتظار داریم شرایط هزینه‌ای بهتری از سوی شرکت نورینکو نسبت به دیگر شرکت‌ها در اختیار قرار گیرد گفت: امروز پیشنهادات متعددی روی اجرای خطوط مترو وجود دارد و کشورهای اروپایی و آسیایی آماده سرمایه‌گذاری هستند اما ما بیشتر مشتاقیم با شرکت‌هایی چون نورینکو که سابقه فعالیت در کشور دارند وارد مذاکره و همکاری شویم.

وی با اشاره به توافق شرکت نورینکو با قرارگاه خاتم الانبیا برای مشارکت اذعان کرد: ما به دنبال این هستیم که در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی پروژه خط دوم مترو آغاز شود.
 انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzs0k.yt0ss6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

حسینی
فقط سریع مردیم از ترافیک