کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم:

اختتامیه کنگره شهدای دانشجو 24 مهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس , 16 شهريور 1396 ساعت 16:01

قم نیوز: رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم گفت: اختتامیه کنگره شهدای دانشجو برای زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدا 24 مهر ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، اساتید و مسؤولان در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نیوز محمدرضا یوسفی در دیدار با خانواده شهید مهدی و مجید زین الدین و در جمع اعضای ستاد دومین کنگره شهدای دانشجو استان قم، با اشاره به اینکه در دیدار با خانواده شهدا ذخایر معنوی فراوانی وجود دارد، اظهار کرد: شهیدان بزرگواری همچون مهدی و مجید زین الدین در دامان پاک مادرانی پرورش یافته‌اند که قطعا حرف‌ها و درس‌های فراوانی برای جوانان و مردم امروز دارند.

وی افزود: همواره یاد و نام شهدا به صورت مستمر و دائمی در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم زنده است و هر روز علاوه بر کلاس درس کلاس‌های درس جداگانه با موضوع شهدا نیز وجود دارد تا دانشجویان بتوانند در این کلاس‌ها به کمال برسند و از آموزه‌های شهیدان استفاده کرده و بهره لازم را ببرند.

رئیس دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند سلامت معنوی خودشان را با یاد شهیدان تامین کنند و منزل مطهر شهدا و مناطق جنگ از جمله مکان‌هایی است که انسان ناخودآگاه یاد شهیدان اتفاق می‌افتد و امیدواریم با دعای خانواده شهیدان بتوانیم تمام برنامه‌های کنگره را اجرا کنیم و به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای دانشجوی استان قم مطرح کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این مراسمات بتوانیم یک جریان فکری مستمر را برای دانشجویان دانشگاه آزاد رقم بزنیم و با توجه به دستور مقام معظم رهبری عطرافشانی شهدا را در دانشگاه آزاد اسلامی انجام دهیم.

یوسفی تصریح کرد: مراسم اختتامیه کنگره شهدای دانشجو برای زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدا در 24 مهر ماه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان، اساتید، مسئولان کشوری و لشکری در دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار می‌گردد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 53334

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/53334/اختتامیه-کنگره-شهدای-دانشجو-24-مهر-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir