پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 53338
منبع : روابط عمومی

عقلانيت و خلاقيت محوري ترين ابعاد کنترل اجتماعي است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامي استان عقلانيت و خلاقيت را محوري ترين ابعاد کنترل اجتماعي دانست.
عقلانيت و خلاقيت محوري ترين ابعاد کنترل اجتماعي است
عقلانيت و خلاقيت محوري ترين ابعاد کنترل اجتماعي است
به گزارش قم نیوز سردار "کاظم مجتبایی" در دومین کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه ای که با تلاش مرکز اطلاع رسانی ناجا و همچنین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم و با حضور فرماندهان و مدیران این فرماندهی در مجتمع آموزشي عمار در قم برگزار شد، عقلانيت و خلاقيت را محوري ترين ابعاد عرصه خدمت رساني به مردم دانست.

وي با بيان اينکه در مدیریت تعامل گرا افراد اهل تعامل و به دور از حاشيه خدمت مي کنند، گفت:خدمتي عقلاني است که فرد تفکر منطقي داشته بنابراين تنش نيز کمتر و مخالفت ها و تعارض ها در طول مدیریتش به حداقل ممکن خواهد رسيد.

فرمانده انتظامي استان قم خلاقيت را به تيزهوشی، قدرت مهارت اجتماعي بالا و انتخاب بهترین راه ها در کمترین زمان براي رسيدن به هدف تعبير کرد.

سردار مجتبايي با بيان اينکه خلاقيت انسان را از درجازدن نجات می دهد، گفت: اگر بگوییم"عقلانیت تنها "یعنی اینکه انسان در جامعه به گونه اي حرکت و مدیریت کند که آسیب نديده و ریسک نداشته و اهل تعامل باشد گرچه اين مهم خوب است اما کافی نیست و باید در کنار آن ابتکار و خلاقیت داشت.

فرمانده انتظامي استان قم با بيان اينکه سرعت و دقت در انتخاب کم خطر ترین و کم هزینه ترین راه نوعی ابتکار است، افزود:شرط مديريت مطلوب داشتن عقلانيت و خلاقيت بوده و آن ها لازم و ملزوم يکديگرند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbwfbs.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما