جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 53362
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در محکومیت جنایات علیه مسلمانان میانمارمطرح شد:

تمدن و نظام سلطه غرب، حیوانی وحشی در کالبد انسان است

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تجمع در محکومیت نسل کشی مردم مظلوم میانمار با حضور زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار شد.
تمدن و نظام سلطه غرب، حیوانی وحشی در کالبد انسان است
تمدن و نظام سلطه غرب، حیوانی وحشی در کالبد انسان است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی صالحی خوانساری در مراسم تجمع در محکومیت نسل کشی مردم  مظلوم میانمار از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شبستان بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد گفت:‌ تقابل دولت حق و باطل در جهان بشری به پیروزی نهایی حق پایان می پذیرد و حق و عدالت در جهان فراگیر می شود.

وی الگوی حقوق بشر امروز را بزرگترین دروغ تاریخ بشری دانست و گفت: گواه این ادعا این است که نسل کشی و پاک سازی نژادی مردم مظلوم میانمار در حالی به قوت خود باقی است که اصلی ترین مدعیان حقوق بشر چشم و گوش خود را به این حقیقت بسته اند.

این خطیب حوزوی، جرم مسلمانان را «بودن» عنوان کرد و گفت: تمدن و نظام سلطه غرب، حیوانی وحشی در کالبد انسان است. تمسک به دولت باطل این انسان ها از پست ترین مرزهای وحشی خود عبور کرده اند ولی خود را پشت  ادعای دروغین حامی حقوق بشر پنهان کردند؛‌ در حالی که مسلمانان مظلوم میانمار زیر چکمه، گلوله و بدترین فجایع ممکن قتل عام می شوند.

وی با بیان این که آل سعود، الگویی از شرک به توحید است،‌ گفت: آنان که به بهانه احیاء سنت رسول الله عنوان خادم الحرمین را به خود نسبت می دهند مگر نمی دانند که اساس سنت رسول الله بر حمایت از مظلومان و مسمانان مستضعف بنا شده است؟ رسول خدا فرموده اند که کسی که صدای مردی بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست.»

حجت الاسلام والمسلمین صالحی خوانساری در ادامه، ولی فقیه را تنها حامی مسلمانان مظلوم جهان اسلام است، گفت: آل سعود اگر حقیقتا می خواهند سنی باشند چرا سنت رسول الله را احیا نمی کنند؛‌ اینها در بدنه امت اسلام و قرآن هیچ جایگاهی ندارند.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcirpaw.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما